Poslednji talas negodovanje stiže od predstavnika javnog prevoza, koji tvrde da elektromobili ugožavaju njihov saobraćaj.
U vreme saobraćajni špiceva, čak 85 odsto prometa na trakama, rezervisanim za javni prevoz, čine električna vozila.
Pri tome električni automobili ne moraju da plaćaju putarinu ni prakiranje na javnim parkiralištima, gde čak mogu besplatno da se snabdeju strujom. To posebno nervira vlasnike "standardnih" automobila jer u Norveškoj plaćaju najskuplje gorivo na svetu, po 1,9 evra za litar.
Za vlasnike je ipak najpovoljnije što se na ta vozila ne plaća PDV, koji iznosi 25 odsto.
Norveške vlasti podstiču na taj način kupovinu elektrovozila, jer žele da smanje emisiju štetnih gasova u saobraćaju, koja čini 10 odsto ukupne emisije svih gasova u toj zemlji.
Zahvaljujući tim merama, na norveškim ulicama sada se nalazu 32.000 električnih automobila, što je najviše po stanovniku u svetu, s obzirom na to da Norveška ima 5,1 miliona stanovnika.
Prema analizi Blumberga objavljenoj ovog leta, Norveška je san za svakog proizvođača elektromobila, jer je tamo učešće električnih vozila čak šest odsto od svih novoprodatih vozila.
To ide dotle da je nekoliko meseci u 2013. godini luksuzni model Tesle "model S" bio na vrhu liste najprodavanijih automobila ispred Nisanovog "leafa".
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina