• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Evo zašto ste bombardovani lošim vestima

Izvor mondo.me

Ruski portal Gradski Reporter istražio je koliko su čitaoci zainteresovani za dobre, a koliko za "loše" vesti...

Otkrivali bi vam "toplu vodu“ informacijom da su loše vesti najbolje za tiraž, odnosno gledanost medija. Kao i da nije vest da je pas ujeo čoveka, nego da je čovek ujeo psa.

"Gradski Reporter“, jedan od internet žurnala ruskog grada Rostov, proverio je ovaj zakon medijskog tržišta, emitujući 1. decembra samo pozitivne vesti.

Tokom čitavog dana na Gradskom Reporteru tragali su za dobrim vestima, vodeći se naslovima poput "Nema poremećaja saobraćaja uprkos snegu“.

Rezultati istraživanja su bili poražavajući za protivnike "loših vesti“: Za 24 časa rostovski portal izgubio je dve trećine čitaoca!

"Da li se osećate kao da ste okruženi negativnim informacijama? Ne želite da pročitate vest ujutro?", upitali su sa Gradskog Reportera svoje čitaoce 30. novembra, preneo je Indipendent.

"Da li mislite da je dobra vest mit? Mi ćemo pokušati da dokaže suprotno sutra!", bila je poruka rostovskog Gradskog Reprotera.



Zamenik urednika portala, Viktoria Nekrasova, saopštla je da čitanost rubrike "saobraćaj“ pala za dve trećine.

"Tražili smo pozitivne vesti do kraja dana, ali izgleda da ih skoro niko ne čita", napisala je Nekrasova na svojoj Facebook stranici.

Već sutradan Gradski Reporter vratio se sumornim temama, izveštavajući o sudarima i pucanjima vodovodnih cevi i čitanost se automatski vratila.

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

maki

A mozda i iz straha. Ako cuju da je pukla vodovodna cev zbog mraza, zelece da znaju kakve posledice to ima po njih, guzve na putu uticace na njihove putanje i na njihovo vreme. Mozda stvarno dobre vesti nisu toliko interesantne koliko lose, ali opet zavisi i od toga kakva dobra vest je u pitanju. Da objave da svima dele po hiljadu evra (na stranu sa valutom zemlje), gledanost bi itekako porasla

Varjag

Ve�? davno su svetski mudraci dobro snimili psihologiju ljudi pa je vlast koristi u svoje potrebe.Od prvih glasnika,pripovedača,pesnika,pisaca,dobošara,novina,bajki,pa do radija,TV,Filmova i interneta utiče se na javnost.Otuda i taj izbor....

Milena

Zato sve oko nas i jeste tako, jer smo samo okruzeni losim vestima, mozda to uistinu i jeste nasa realnost, ali kao da nema dobrih vesti pa samo se i odvikli od istih, tuga...

special image