Kompanija, poznata po proizvodnji kockica za slaganje, saopštila je da je rastu prodaje od 13 odsto na 4,3 milijarde dolara posebno doprineo film "Lego muvi" (The Lego Movie).

Pored proizvodnje filmova, Lego je poslovanje proširio i na aplikacije za mobilne telefone i timske parkove.

Osnovna delatnost su i dalje kockice koje deci, ali i roditeljima omogućavaju slaganje stvari poput "Milijenim falkona" iz "Ratova zvezda" ili Betmenovog helikoptera.

Lego je saopštio da je potražnja posebno snažna na njegovom najvećm tržištu - SAD, ali da je dvocifrena prodaja zabeležna i u Velikoj Britaniji, Francuskoj, Rusiji i Kini.

Prošle godine profit Lega je povećan za 15 odsto na milijardu dolara, a kompanija navodi da je 2014. investirala 470 miliona dolara u približavanje proizvodnje najvažnijim tržištima i u obnovu
opreme u Kini, Meksiku, Češkoj, kao i matičnoj fabrici u Danskoj.

Poređenja radi, vojni budžet Srbije za ovu godinu iznosi oko 560 miliona dolara.