
U ovom momentu je poznato da će se američki helikopteri sklapati u fabrici na Uralu uz korišćenje domaćih (ruskih) materijala.
Detalji će biti poznati kasnije, dodao je Peresadin.
Helikopteri "bel 407 GXP" imaju polaznu nosivost do 1.100 kilograma, a opremljeni su ekonomičnim motorom "M250 rols rojs". Imaju napredni sistem za režim lebdenja. U modernizovanom modelu povećan je razmak između obaveznih remonta na 500 sati, što smanjuje troškove održavanja.
Prva tri helikoptera će biti sklopljena u Jekaterinburgu tokom 2015. godine i poslužiće za dobijanje sertifikata, a zatim će ih, kako se pretpostavlja, kupiti Federalna agencija za vazdušni saobraćaj (Rosavijacija).
Količina proizvodnje nije ograničena ugovorom, a u slanje helikoptera u Rusiji će najverovatnije biti uloženo 500-600 miliona rubalja (10-12 miliona dolara). Očekuje se da će za helikoptere biti zainteresovano Ministarstvo unutrašnjih poslova, predstavnici privatnog biznisa i škola letenja.
Američka verzija ovog helikoptera već se koristi u Rusiji, a njegova cena je oko pet miliona dolara. Proizvodnjom u Rusiji helikopteri će biti jeftiniji 17 odsto.