• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nova strašna teorija o padu malezijskog aviona

Izvor Tanjug

Malezijska državna agencija Bernama objavila je novu teoriju o kraju leta aviona "Malezija erlajnza", nestalog prošle godine.

Po njoj je avion postepeno "klizio" naniže, meko se spustivši na vode Indijskog okeana.

Prema ovoj teoriji, moguće je da su jedan ili više od 239 ljudi, koji su bili u "boingu 777" na letu MH-370 između Kuala Lumpura i Šangaja, bili živi kada je letelica zaronila u okean nakon više od sedam časova leta van kursa, prenosi Sandej morning herald.

Bernama citira stručnjaka za satelite Zaima Redu Abdula Rahmana, koji iznosi mišljenje da je avion "neko vreme plutao na površini okeana pre nego što je u jednom komadu" nestao u dubini.

Mnogi stručnjaci su spekulisali da je avion "nosom" zaronio u okean pri velikoj brzini nakon što mu je nestalo goriva.

Zaim Reda, koji je pomogao britanskoj satelitskoj kompaniji "Inmarsat" da analizira podatke ubrzo nakon što je avion nestao pre sedamnaest meseci, međutim, ističe da njegovu teoriju potkrepljuje i stanje dela krila aviona "Malezija erlajnza", koje je krajem jula izbačeno na obale francuskog ostrva Reinion.

Tagovi

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Gradjanin

Nađeni deo nema blage veze sa blueprint-om koji se može skinuti zvaničnog Boeing-ovog wbesite-a (777-200.dxf). Prvo su rekli da kod ne odgovara ijednom delu, pa onda su ga odneli na ispitivanje, a sada je i jako oštećen... usput i pun zakivaca... Ideja da je sporo propadao i da je bilo preživelih je jako čudna, pre izgleda kao ometanje od istine kojoj se neka od teorija zavere približila. Avion može sporo da propada, ali ne i sporo da leti, zatim vrednost patenata koji su putnici posedovali prevazilazi dug Francuske, a mnogi su bili životno osigurani na jako velike iznose od strane svojih kompanija. U tom slučaju osiguravajuće kuće daju osiguranicima da nose specijalne uređaje sa satelitiskim pagerima kako bi im lokacija stalno bila poznata - bar 20% putnika je imalo takve uređaje i bar isto toliko i satelitske telefone! Te uređaje ne dobijaju privatna lica kada se osiguraju, nego samo kada ih strateške kompanije osiguraju, čime postaju VIP subjekti. I niko da išta javi satelitskim telefonom kojeg su bili u obavezi da nose, a ni jedna veća osiguravajuća kuća nije imala pojma o bilo čemu. E sada, tu ide teorija zavere: jedan od putnika je poslao MMS sa slikom koja ima EXIF i u tom zaglavlju pišu koordinate sa kojih je slika navodno poslata, to je u blizini baze Dijego Garsija, međutim verovatnije je da su uređaji za aktivno ometanje radara na bazi Kerovog efekta uključeni u blizini te baze, a da je mobilni telefon zabeležio poslednje dostupne podatke sa GPS satelita, odnosno pre uključenja uređaja. Posmatrači aviona su javili da je avion sa tim transponderom zaista i preletio taj deo, a na fotografijama se vide dodaci ispod krila za elektronsko ometanje (ako nije fotoshop), koje je neko negde morao da ugradi! Ko god je koristio GPS zna da uređaji pamte poslednju lokaciju na kojoj su se sinhronizovali sa satelitima, a ta sinhronizacija nije uvek tako brza. Činjenica je da se u toj oblasti nalaze piratski aerodromi u kojima se tajno ugrađuju piratski delovi koji su znatno jeftini, a često i bolji jer se obično prave od titanijuma. Taj MMS je zaista i poslat, ali lokacija ne odgovara provajderu iz TT fajla (neka kineska kompanija)! Zato je taj MMS proglašen prevarom, ali da li je baš tako! Čak i da je udario u vodu, bar jedan leš sa satelitskim trakerom bi isplivao i počeo da šalje podatke, ali to se nije desilo! Neko je morao da ugradi orpremu za aktivno ometanje (komplet sadrži i IC baklje), a pilot je imao i milionski vredan profesionalni simulatoor u stanu, koji je, pazi sad, dobio na poklon!!! Objašnjenje bi moglo da bude vežbanje sletanja na aerodrome na kojima se vrši ilegalno održavanje, ali je tu bilo i vojnih aerodroma u vrlo čudnim zemljama... Ovo je neka patentna prevara, i mnogo je verovatnije da je u pitanju patent koji treba da "ode u fioku", nego da se proizvodi... sve tako nekako liči... A sada stvarno neverovatna teorija zavere: da li je ovo deo dogovora između Francuza i Rusa zbog neisporuke nosača helikoptra!? Da li je onda avion zaista i sleteo u Kazahstan!? Da li je u pitanju sprečavanje daljeg razvoja optičkih na Zapadu, onih računara kojima su Rusi provalili Snoudenove šifre!?

special image