"Vojnik uvek misli na nove zadatke, u očima mu neprijatelji, odgovornost na ramenima, strast u srcu. Rat može izbiti svakog trenutka, da li si spreman", reči su ovog vojno-propagandnog ostvarenja.

Spot je deo nove kampanje koja poziva mlade da stupe u vojnu službu Narodnooslobodilačke vojske.

Jedan od ciljeva spota je i pokazivanje novog, modernog oružja i razbijanje predrasuda o lošoj i zastareloj opremi kineske vojske, koja je sada postala "moćna i moderna poput američke vojske".

Spotovi nisu novost u kineskoj vojnoj propagandi, ali su izbor vrste muzike i tekst pesme veliki otklon u poređenju s uobičajenim ostvarenjima te vrste.

"Hajdemo u rat, borimo se da pobedimo! Ubij! Ubij! Ubij", stihovi su pesme "Objava bitke".

Pogledajte:

Američki spot iste namene, u poređenju s kineskim, izgleda kao uspomena sa kampovanja...

Dok japanski više podseća na prijatan porodični vikend van grada

Po švedskom vojnopropagandnom spotu moglo bi se zaključiti da je njihova vojska zaključana u Ikei sa besnim psima, ocena je ruskog državnog medija "Russia Today": 

Tu je i najefektniji spot tog žanra svih vremena - privukao je milione vernih vojnika u "Apple" vojsku:

Nadajmo se da će jednog dana sve reklame za regrutovanje biti ovakve:

Složićete se, na kraju, da je sve ovo slabo za našeg Dragana Lakovića: