• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

UHVAĆEN U LAŽI: Blam omiljenog Putinovog novinara

Čuveni ruski novinar Dmitrij Kiseljov, blizak predsedniku Rusije Vladimiru Putinu, teško se obrukao. On je prizna laž i izvinio se gledaocima.

Kiseljov, koji je i šef novinske agecije Rosija sevodnja (Rusija danas), priznao je da je u njegovoj emisiji prikazana lažna nacistička lična isprava, koja je poslužila kao osnov sedmominutnog priloga u kojem su ukrajinski proevropski aktivisti upoređeni sa nacističkim SS divizijama sačinjenim od Ukrajinaca tokom Drugog svetskog rata.

"Bez obzira, Evropa i Ukrajina i dalje su odgovorne za greške. Istraživači televizijske mreže su lažnu ispravu nabavili na evropskim buvljacima", insistira Kiseljov.

Isprava je izgledala ubedljivo autentično jer su prevaru izveli "lokalni majstori žanra" na Maloj Arnautskoj ulici u Odesi u Ukrajini, ozloglašena zbog trgovine krijumčarenom robom.

Kiseljov se zahvalio gledaocima koji su ukazalli na netačnosti u reportaži.

On se izvinio zbog lažnog izveštavanja, ali i istakao da je emisija ipak pokrenula širu diskusiju o zločinima SS-a.

Kiseljov je upotrebio lažnu ličnu ispravu kao osnov za diskusiju o neonacistima u Ljvovu u Ukrajini.

Isprava je pokazana 24. aprila u emisiji "Vesti nedelje", posvećenoj Adolfu Hitleru, četiri dana posle rođendana nacističkog vođe.

U poslednjem izdanju "Vesti nedelje", Kiseljov je izrazio žaljenje zbog lažne isprave.

"Ovo je neoprostiva greška", rekao je Kiseljov.

Dmitrij Kiseljov je verni pristalica politike Kremlja, a njegov istraživački projekat "Vesti nedelje" je poznat po objavljivanju spekulacija.

U reportaži objavljenoj 8. novembra 2015. godine, na primer, Kiseljov je sugerisao da su Sjedinjene Države zažmurile na aktivnosti terorista koji bi mogli da budu odgovorni za rušenje ruskog aviona u Egiptu, 31. oktobra.

Opozicionar Aleksej Navaljni tužio je televizijsku stanicu na kojoj se objavljuju "Vesti nedelje" zbog reklamiranja dokumetarnog filma u kojem je Navaljni doveden u vezu sa zapadnim obaveštajnim službama.

Inicijalizacija u toku...

Komentari 14

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

fićko

...vidimo da se teroristi u siriji i iraku ne smiruju i neprestano ubijaju nevine civile...ako su ameri mogli bez veze da bace atomske bombe na japanske civile...mogu i rusi da bace 2-3 atomske bombe na teroriste...

Ilija

Koliko se izvrce istorija jos ce ospasti da su Rusi napali naciste, a ne obrnuto.

Ilija

@Ilija Mislim napali naciste u Drugom svetskom ratu kad su im bili saveznici.

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU