Nik Hakson iz američke savezne države Ontario je samouki majstor marketinških veština, jer je njegova ideja za promovisanje vodoinstalaterske kompanije postala planetarno poznata.
Nik je nedavno u mestu Solt Sent Meri pokrenuo kompanije "Solts vodoinstalater" i nekako je morao da postane poznat kako bi mušterije čule za njega.
Umesto oglasa u lokalnim novinama i deljenja flajera, Nik je odlučio da glavnu ulogu odigra njegov pik-ap. On je uz podršku lokalne radnje za izradu natpisa izmislio urnebesni logo za svoju firmu.
Brilijantno, zar ne? Fotografija na kojoj se vidi Nik koji sedi u svom pik-apu je preplavila internet, a njegova nova firma je postala poznata mušterijama za svega nekoliko dana.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!