Majstori političkog marketinga izbornih štabova Hilari Klinton i Baraka Obame posežu za sve jačim adutima kako bi glasače naveli da se opredele za njihovog kandidata. Pogledajte VIDEO kako Klintonova igra na kartu Tonija Soprana, a Obami pomaže Tom Henks. Saznajte ko je Obama devojka.
Majstori političkog marketinga izbornih štabova Hilari Klinton i Baraka Obame posežu za sve jačim adutima kako bi glasače naveli da se opredele za njihovog kandidata.
U zemlji u kojoj filmske i rok zvezde mogu da presudno utiču na mišljenje "običnog" Amerikanca podrška Toma Henksa, Brusa Springstina ili Opre Vinfri može odrediti novog demokratskog predsedničkog kandidata.
Izborni štab Hilari Klinton tako se "uhvatio" za ogromnu popularnost serije "Sopranovi" čija je poslednja epizoda prikovala milione gledalaca u SAD i širom sveta, kraj malih ekrana. Tim Klintonove tako je napravio spot identičan poslednjoj sceni ove serije.
To su bili Toni, Karmela, Ej Džej i Medou, a ovo su Hilari, Bil i Čelsi (u najavi). U spotu se pojavljuje i Vins Kuratola, koji u originalnoj seriji glumi Džonija Sakramonija.
Ni Obamin tim ne zaostaje u originalnosti ideja, ali su njegovi saradnici procenili da je direktno obraćanje holivudskih zvezda glasačima, i njihov poziv da glasaju za kandidata koga i oni sami podržavaju, produktivniji.
Tako se u jednom od poslednjih predizbornih spotova Obame pojavljuje Tom Henks.
Da i sam glasač i "fan" kandidata može ozbiljno da doprinese kampanji dokaz je "Obama devojka" (Obama Girl) odnosno Amber Li Etinger (Amber Lee Ettinger) čiji je spot na YouTube "I Got a Crush...On Obama" videlo preko osam miliona ljudi širom planete.
I dok patrijarhalna Srbija ne dobije svoju Amber Li, ostaje nam samo već izbledelo sećanje na bedž "Čedo, oženi me!".
(Ana Ćešić/MONDO)