Audio centar Kontrole leta pokazao je da je pilotu Brajantovog helikoptera N72EX rečeno da je još uvek prenisko za let po vremenu kakvo je bilo nakon poletanja, prenosi Njujork post.
Izvori iz krugova avijacije rekli su da je vreme u okolini Los Anđelesa, gde se nesreća dogodila, bilo jako maglovito i da je većina helikoptera bila prizemljena.
Pilot helikoptera Kobija Brajanta trebalo je da sleti na aerodromu u Burbanku, ali je kružio 15 minuta čekajući dozvolu za sletanje zbog loših vremenskih uslova, ali i zbog drugih letelica koje su trebale da slete na aerodrom.
Neposredno pre nesreće pilot je podigao helikopter na više od 600 metara, a onda se srušio na visini od oko 500 metara.
Drugi izvor rekao je listu da je helikopter u kome je bio Brajant imao dva motora, pa se ne bi srušio da je ostao bez jednog motora.
"Svi znakovi upućuju na CFIT što se dešava kada letelica pod potpunom kontrolom pilota nehotice uleti u kopno, more ili zgradu. Ove se nesreće dešavaju kada pilot izgubi svesnu situaciju. Mesto sudara takode ukazuje na ovo, s obzirom na to kako izgledaju ostaci na mestu nesreće, izgleda da su se zabili u planinu prednjim delom", rekao je izvor.
Dodao je da je Kobeov helikopter star 20 godina, a reč je o helikopteru Sikorski S-76, kojim najčešće upravljaju dva pilota.
"Verovatno je leteo oslanjajući se na ono što vidi, a ne na instrumente koji nadziru visinu letenja", dodao je izvor.
Brajant (41) je poginuo u nedelju u helikopterskoj nesreći u Kalifoniji, u blizini Los Anđelesa.
Sa njim u letelici bila i je najstarija od četiri kćerkice, Điđi. Poginulo je svih devet osoba koje su bile u helikopteru.
Među žrtvama je i dugogodišnji bejzbol trener Džon Altobeli, njegova supruga i ćerka Alosa.
Alisa je igrala u istoj košarkaškoj ekipi kao i ćerka Kobija Brajanta. Stradala je i ženski košarkaški trener Kristina Mozer koja je radila u jednoj školi u Kaliforniji.