Amerikanci u mnogim državama, poput Floride, Ohaja, Kolorada, Luizijane, da bi najmlađima olakšali i ulepšali dane u vreme izolacije zbog pandemije koronavirusa, u prozore stavljaju plišane medvediće.
Igra je inspirisana knjigom Majkla Roza iz 1989. godine "Odlazak na lov na medveda", u kojoj porodica kreće u avanturu da pronađe medveda koristeći masstu.
To je naš "lov na medvede", ali na one slatke i čupave, a na kraju šetnje deca mogu da kažu koliko su ih videla, objašnjavaju američki mediji, a akcija je, kao i mnoge druge, potekla sa društvenih mreža.
Širom SAD ljudi na prozore stavljaju plišane medvediće i ostale igračke kako bi deca iz komšiluka, kada izađu da udahnu malo vazduha imala čime da se zabavljaju i kao "love medvede", a njihovi roditelji da ponovo pronađu dete u sebi.
Deci to pomaže da, dok su u šetnji sa roditeljima ili dok voze bickl imaju razbibrigu, tragaju za nečim... A mnogi mediji pozivaju roditelje (i decu) da pošalju fotografije svojih medvedića.