Jedan turista koji je iz okoline Milana došao u restoran na čuvenom i prelepom jezeru Komo, imao je neprijatno iskustvo zbog računa, a to je na kraju završilo i u medijima. On je tražio vegetarijanski sendvič punjen pomfritom, ali je zamolio da mu iseku na pola da bi ga kasnije podelio sa prijateljem, piše "Jutarnji list".
Tu "uslugu" su mu naplatili dva evra što je njega razbesnelo. Račun je uredno platio, ali je kasnije ostavio na "TripAdvisor" lošu ocenu restoranu - jednu zvezdicu.
Ovaj restoran ima prosečnu ocenu 4,5, a ovaj neimenovani turista im je dao lošu ocenu, a nakon toga je fotografisao račun i podelio ga na društvenim mrežama. Na računu se vidi da je cena vegetarijanskog sendviča 7,50 evra, "Koka kola" je 3,50 evra, voda je 1,50, a espreso je 1,20 evra.
Vlasnica restorana Kristina Biaki je za italijanske novine "La Repubblica" izjavila da se dodatni zahtevi naplaćuju. Branila se rečima da je korišćeno više tanjira i da je za njihovo pranje utrošeno više vremena i sredstava.
"Dodatni zahtevi imaju cenu. Morali smo koristiti dva tanjira umesto jednog i vreme za njihovo pranje se udvostručuje, a zatim i dva podmetača. Nije to bio običan tostirani sendvič, unutra je bio i pomfrit. Trebalo nam je vremena da ga prepolovimo", rekla je ona i dodala da se mušterija nije žalila prilikom plaćanja računa.
BONUS VIDEO:
(MONDO)