KAPETAN RADIO NA JAHTAMA BOGATIH RUSA, PA OTKRIO SVE MRAČNE TAJNE! Plata za neke i do 40.000€: "Ovde zakoni ne važe!"

Jedan kapetan, koji je inače radio na jahtama nekih od najvećih bogataša, odlučio je da otkrije više sočnih detalja o svojih 15 godina na moru

youtube/screenshot/SuperYacht Times

Malo toga se zna šta se dešava na jahtama i kako se elita zapravo provodi, a oni svoje krugove drže što je zatvorenijim moguće. Izveštaji insajdera se retko dešavaju, ali usled ruske invazije na Ukrajinu, vlasnici i njihove jahte su sada pod lupom više nego ikada. 

Zato je jedan kapetan, koji je inače radio na jahtama nekih od najvećih bogataša, odlučio da otkrije više sočnih detalja o svojih 15 godina na moru. Svima je svet elite u isto vreme upadljiv, ali je i mračan, i vrlo nepoznat. Kapetan je otkrio da za jahtu postoje porudžbine hrane u vrednosti od više od 40.000 evra koje stižu iz Pariza. Svako jutro se vrši skupo čišćenje u cilju uklanjanja narkotika koji su konzumirani tokom žurki na kojima se manifestovala, kako on to naziva, ukorenjena kultura prostitucije i se**izma.

Ovaj kapetan je plovio po mediteranskim i karipskim destinacijama, otkrio je jedan vrlo zanimljiv padatak - a to je kako se bogataši i vlasnici jahti, a posebno Rusi, naglasio je, kriju "iza zbrke fiktivnih kompanija" u tajnim jurisdikcijama kao što su Maršalska ostrva ili Kajmanska ostrva. 

Kako su zapadni saveznici sankcijama ograničavali finansijske slobode oligarha koji okružuju Vladimira Putina, jahte su stekle "status" ključnih meta. Ipak, dodao je da nikad nije radio ni na jednoj jahti koja je bila zaplenjena. Takođe, u brojnim slučajevima čak su ugovori o zaštiti podataka obavezni i potpisani, čak i za intervju za posao, otkrio je kapetan.

Kako The Guardian piše, njima su pokazali nekoliko pravih, potpisanih ugovora o radu na jahti: jedan sadrži detaljne klauzule koje zauvek zabranjuju otkrivanje bilo kakvih informacija o identitetu vlasnika ili gostiju – posebno se zabrana odnosi na poslovnu dokumentaciju, fotografije, pa čak na i crteže čamca.

Kako je zabranjeno fotografisanje, objavljivanje fotografija sa jahti na društvenim mrežama i to čak može biti i prekršaj. Takođe, razgovor sa medijima i otkrivanje bilo čega je strogo zabranjeno - baš zato ni ovaj kapetan nije imenovan. Drugi ugovor koji zaposleni potpisuju jeste onaj na kom napismeno daju svoj pristanak na poligrafsko testiranje ako poslodavac to zahteva.

"Izgleda da normalni zakoni često ne važe za ove plutajuće palate. On je rekao da dubinsko čišćenje, kako bi se uklonili tragovi droge, kao što je kokain može biti redovan zahtev, posebno kada se krećete sa jedne evropske teritorije na drugu gde carinski službenici mogu da insistiraju na proverama na licu mesta", otkrio je kapetan, preneo je Blic. Kako dalje tvrdi, prostitucija je javna tajna, a žene se redovno dovode na jahte.

Ova industrija je "veoma rasistička"

Insinuirao je da članovi posade koji nisu belci ili potiču iz siromašnih zemalja zapravo imaju male šanse da budu zaposleni, dok se od žena traži da pošalju fotografije celog svog tela potencijalnim poslodavcima kako bi postale članice osoblja.

Žene članice posade takođe moraju da budu redovno testirane na polno prenosive bolesti, kako ističu prijatelji i bivše kolege koje rade na ostalim luskuznim brodovima. A, kako je već poznato, neki korisnici jahti traže intimne odnose a zauzvrat ženama daju poklone kao što su skupi satovi. "To je norma u industriji. Vlasnici žele da se povežu sa ženskim osobljem. Prilično je ludo i odvratno", otkrio je kapetan.

Mnogi žele da rade na jahti

Uprkos svemu tome, mnogi mladi vole da odu do mesta gde su usidrene ultraluksuzne jahte da bi se šetali pristaništem, a u stvari im je cilj da stanu duž marine pored svakog usidrenog broda kako bi pitali za posao. Mnogi od njih dobiju zaduženja kao što su usluga gostiju ili čišćenje slane vode s prozora - koje nema kraja.

Nagrada je život pun sunca i mora, kao i vrlo visoke plate, a kako je poznato čak i oni neiskusni u poslu zarađuju oko 2.500 evra mesečno. Oni tu imaju smeštaj i hranu, tako da nemaju neke troškove i ta plata nije loša. Posada sa više iskustva zarađuje i višestruko više. Neki od slavnijih kuvara zarađuju oko 25.000 evra mesečno, a kapetani nekih od najvećih jahti, čije osoblje broji čak 80 ljudi, mogu da zarade i do 40.000 evra mesečno. "Milijarderima su jahte njihove igračke. Novac je za njih samo broj na kraju dana. Oni će platiti lude iznose samo da bi to funkcionisalo."

BONUS VIDEO:

This browser does not support the video element.

sana marin prijateljice jahta  TikTok/sabinasarkka

 (MONDO)