Na ovaj način možete da uštedite oko 1.000 evra, koliko bi bas koštale karte za neograničenu upotrebu voza, autobusa, tramvaja i metroa kroz zemlju. Kako prenosi Biznis insajder, toliko će vas i koštati oko pet tretmana laserskog uklanjanja tetovaže.
Ipak, nije definisano tačno mesto tetovaže, tako da možda i možete da se provučete sa nekim skrivenim mestom. Takođe, postoje i predlozi tetovaža (na Instagram linku iznad), gde je logo ubačen u neku ilustraciju ili sličicu, tako da nije baš da ćete uonaokolo šetati sa istetoviranim logom neke kompanije.
Ova, u najmanju ruku, čudna promocija je pokrenuta ovog leta, u prenosivom salonu za tetoviranje koji je posetio razne festivale. Iako su mnogi to dočekali sa podsmehom, neki su rešili da u zamenu za besplatnu kartu daju svoje telo za reklamu, a takvih je, prema poslednjim podacima, ukupno šestoro. Samu promociju i ideju podržala je austrijska ministarka klime Leone Gevesler, prisustvujući festivalu na kojem je nosila lažnu tetovažu.
Gledano iz perspektive političkog PR-a, šteta, jer kada je ministarka već promovisala ideju, mogla je i sama da se tetovira. Reakcije na inicijativu, kao što se i očekivalo, na kraju su bile podeljene – jedni su to videli kao sjajnu ideju za podizanje svesti, dok su drugi smatrali da je preterano nuditi takve "koristi“. Inače,
KlimaTicket je prvi put uveden pre dve godine, radi promocije vozova kao održivog načina kretanja po zemlji.
(MONDO/Biznis insajder)