Ovo je prvi Praznik proleća otkad je Kina ukinula restrikcije putovanja u zemlji i inostranstvu, koje su uvedene zbog pandemije.
''Prolećni odmor pruža dovoljno vremena za okupljanje porodice, posete rođacima i prijateljima, ali i putovanja'', rekao je Dai Bin, predsednik Kineske turističke akademije ''Tokom praznika, budžeti ljudi za večere, kupovinu poklona i druge troškove obično su relativno visoki, a predviđa se da će to imati značajan uticaj na rast turizma''.
U prva tri tromesečja 2023. godine, kineski potrošači potrošili su 3,69 biliona juana (515 milijardi dolara) na domaća putovanja, što je više od 114 odsto više u odnosu na prethodnu godinu, prema Ministarstvu kulture i turizma Kine.
Neka mesta u Kini postala su popularna odredišta za praznike Prolećnog festivala. Sanija i Haikou, gradovi u južnoj ostrvskoj provinciji Hainanu su prvi na listi, a slede Dali i Autonomna prefektura Sišuang Banna Dai u provinciji Junanu, prema podacima e-agencije Ćunar.
Popularne su i evropske destinacije kao što su Španija, Švajcarska i Francuska, kao i Australija i Novi Zeland.