Prema informacijama Ministarstva trgovine, ponuda osnovnih proizvoda na tržištu tokom proslave ovogodišnjeg Festivala sredine jeseni bila je dovoljna, a cene su bile stabilne.
Što se tiče potrošnje osnovnih proizvoda, tokom praznika je nacionalni poslovni sistem koristio 640 miliona juana takozvanih centralnih subvencija, kako bi podržao oko 600.000 potrošača pri kupovini skoro 800.000 jedinica uređaja razvrstanih u osam kategorija, što je dovelo do povećanja prodaje od preko 3,3 milijarde juana.
Ministarstvo trgovine fokusiralo se na praćenje maloprodaje e-trgovine, koja je porasla za 7,9 odsto u odnosu na lane.
U isto vreme, vladala je velika potražnja za festivalskom hranom, zdravom i takozvanom pametnom potrošnjom, a prodaja zelene organske hrane i komunikacione opreme poznatih kompanija porasla je za 18,1 odsto, odnosno 5,7 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Što se tiče potrošnje u oblasti usluga, Ministarstvo trgovine se fokusiralo na praćenje prodaje ugostiteljskih preduzeća koja je porasla za 6,5 odsto u odnosu na prethodnu godinu.