Kada je reč o romantici, većina muškaraca nema pojma na šta žene "padaju". Za njih su vrhunac romantike skupoceni pokloni i kada daruju seksi donji veš.
Kada je reč o romantici, većina muškaraca nema pojma na šta žene "padaju". Za njih su vrhunac romantike skupoceni pokloni i kada daruju seksi donji veš.
A žene, nasuprot, tome s nogu obaraju sitnice - odlazak na tomantični vikend, kada je probudi s doručkom u krevetu, napiše joj pesmu, ponudi joj jaknu kada joj je hladno, kada joj zatvori oči i prijatno je iznenadi, kada joj kaže da je najdivnija žena koju je ikada sreo, kada joj pripremi opuštajuću kupku posle stresnog dana na poslu, kada joj pošalje romantični mejl ili SMS poruku ili ostavi slatku poruku na kuhinjskom stolu, kada joj na posao pošalje buket cveća ili joj snimi kompilaciju omiljenih pesama, pišu "Večernje novosti".
Istraživanje koje je na 6.500 muškaraca i žena širom sveta obavio psiholog Ričard Vajsman pokazuje da su najmanje romantični britanski muškarci. Oni najčešće smatraju da su skupi pokloni i donji veš najbolji način da nekoga što pre osvoje.
Ovo istraživanje pokazalo je da 52 odsto žena nikada nije doživelo da im partner pripremi mirišljavu kupku posle stresnog dana na poslu, da njih 45 odsto nije dobilo sako ili jaknu od svog partnera kada im je bilo hladno, te da više od polovine nije iskusilo romantični vikend udvoje.
(MONDO, foto: Guliver/Getty Images)
A žene, nasuprot, tome s nogu obaraju sitnice - odlazak na tomantični vikend, kada je probudi s doručkom u krevetu, napiše joj pesmu, ponudi joj jaknu kada joj je hladno, kada joj zatvori oči i prijatno je iznenadi, kada joj kaže da je najdivnija žena koju je ikada sreo, kada joj pripremi opuštajuću kupku posle stresnog dana na poslu, kada joj pošalje romantični mejl ili SMS poruku ili ostavi slatku poruku na kuhinjskom stolu, kada joj na posao pošalje buket cveća ili joj snimi kompilaciju omiljenih pesama, pišu "Večernje novosti".
Istraživanje koje je na 6.500 muškaraca i žena širom sveta obavio psiholog Ričard Vajsman pokazuje da su najmanje romantični britanski muškarci. Oni najčešće smatraju da su skupi pokloni i donji veš najbolji način da nekoga što pre osvoje.
Ovo istraživanje pokazalo je da 52 odsto žena nikada nije doživelo da im partner pripremi mirišljavu kupku posle stresnog dana na poslu, da njih 45 odsto nije dobilo sako ili jaknu od svog partnera kada im je bilo hladno, te da više od polovine nije iskusilo romantični vikend udvoje.
(MONDO, foto: Guliver/Getty Images)