Ljudi su po prirodi vizuelna bića i prilikom prvog susreta ili pogleda dosta pažnje će pridavati tome šta prvo ugledaju. Kako smo danas u eri sve većeg konzumerizma društvenih mreža i Interneta, tako se i upoznavanje partnera sve više preselilo na to polje.
Nedavno istraživanje otkrilo je koji su ljudi na društvenim mrežama i aplikacijama za upoznavanje ostalima najprivlačniji. U pitanju su korisnici koji na profilnoj fotografiji poziraju sa svojim kućnim ljubimcem.
Jedna organizacije koja se bavi obukom i uzgajanjem pasa, po imenu "Guide Dogs", pokazala je da su samci koji su se fotografisali sa psima imali bolji odziv potencijalnih partnera od onih koji su pozirali sami. Većina korisnika društvenih mreža je za vlasnike pasa pretpostavila da su otvoreniji, društveniji, aktivniji i empatičniji od onih koji nemaju kućnog ljubimca.
Prema tom istraživanju, dve trećine ispitanika smatralo je da će im se verovatnije svideti osoba na čijoj je profilnoj i pas, uglavnom jer veruju da su vlasnici pasa spremniji da se skrase i više posvete partneru u ljubavnoj vezi. Isto tako, većina korisnika je za njih pretpostavila i da su otvoreniji, društveniji, aktivniji i empatičniji.
"Zanimljivo je videti da su osobine koje povezujemo sa svojim omiljenim krznenim prijateljima, poput empatije, strpljenja i pouzdanosti, takođe one koje ljudi smatraju privlačnim i poželjnima u ljubavnim vezama", rekao je za "Njujork Post" Pol Martin iz organizacije "Guide Dogs".
(MONDO)
Bolan poraz Crvene zvezde u Milanu: Radonjićeva bomba nedovoljna, prolaz u Ligi šampiona nemoguća misija!
"Ovo je sramota za Ligu šampiona, nas ovde ne žele": Vladan Milojević prekinuo ćutanje u Milanu i žestoko udario
"Navijači nas već vide na fajnal-foru": Marinković zna da su igrači gladni, ali je oprezan
Italijani, pa ipak Zvezda dolazi - zar samo toliko pažnje? U fokusu im Vlahović i Zlatanova svađa...
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!