
Facebookov tim uporedio je broj korisnika koji je tokom godine svoj status promenio iz "singl" do "u vezi", odnosno od "sam/a" do "veren/verena", kao i one koji su statuse menjali od "u vezi" do "nismo zajedno", kako bi utvrdili "uspešne" i "neuspešne" periode u ljubavnim odnosima.
Ispostavilo se da letnji meseci ne pogoduju romansama, jer se tada više veza raskida nego tokom ostalih perioda u godini.
Broj novih ljubavnih parova raste oko Dana zaljubljenih i božićnih i novogodišnjih praznika. Facebook 14. februara beleži za 49 odsto više novih veza nego raskida, a ljubav cveta i oko Božića, kada ima za 34 odsto više "sveže zaljubljenih" nego onih koji se rastaju.
I dan u nedelji utiče na veze, pa su tako petak i subota "dani za raskide", naročito kod korisnika koji imaju 25 godina i više, a nedelja, ponedeljak i utorak su dani kad novi parovi svoje Facebook prijatelje obaveštavaju da su "u vezi", prenosi "Dejli mejl".
(MONDO)
Ispostavilo se da letnji meseci ne pogoduju romansama, jer se tada više veza raskida nego tokom ostalih perioda u godini.
Broj novih ljubavnih parova raste oko Dana zaljubljenih i božićnih i novogodišnjih praznika. Facebook 14. februara beleži za 49 odsto više novih veza nego raskida, a ljubav cveta i oko Božića, kada ima za 34 odsto više "sveže zaljubljenih" nego onih koji se rastaju.
I dan u nedelji utiče na veze, pa su tako petak i subota "dani za raskide", naročito kod korisnika koji imaju 25 godina i više, a nedelja, ponedeljak i utorak su dani kad novi parovi svoje Facebook prijatelje obaveštavaju da su "u vezi", prenosi "Dejli mejl".
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.