Dečja SOS linija "Broj za problem tvoj" obeležava ovih dana tri godine rada, saopšteno je iz Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine.

Linija je besplatan, anioniman i stalno dostupan telefonski servis namenjen deci i mladima, ali i odraslima zabrinutim za decu, a poziv na 0800-123456 moguć je sa svih fiksnih telefona i govornica u Srbiji.

Dečja linija osnovana je s ciljem da se pomogne najmladjima da se snadju u situaciji problema i osnaže u donošenju odluka, navodi se u saopštenju i dodaje da je od osnivanja, 2005. godine primljeno oko 31.500 poziva.

Servis angažuje 21 telefonskog savetnika koji, pored saveta, u slučaju ozbiljnijeg narušavanja dečjih prava, upućuju na druge usluge koje sistem brige o deci nudi.

Rad telefonske linije podržavaju ministarstva zdravlja, prosvete, rada i socijalne politike, Narodna kanceralija predsednika Republike, a donator pozivnog broja i svih dolazećih poziva Dečje linije je "Telekom Srbije".

Dečja linija deo je medjunarodne organizacije "Child Help Line International" koja okuplja slične servise u 150 zemalja sveta, a na čije brojeve godišnje bude upućeno oko 10,5 miliona poziva.

(MONDO)