
Kompanija "Volt Dizni" sprovela je istraživanje nad evropskom decom uzrasta od osam do 14 godina, koje je pokazalo da je "Generacija X" svesna postojanja veba, da voli igrice i svoje roditelje.
Istraživanje je obuhvatilo preko 3.000 dečaka i devojčica, koje je "Dizni" nazvao "Generacija XD", a pokazalo je da deca rado prihvataju nove tehnologije, ali da istovremeno neguju i tradicionalne vrednosti, koristeći Internet za igru ali i kao sredstvo za učenje.
"Tehnološka revolucija je dosta pomogla deci, omogućivši im da se socijalizuju i da lakše pristupaju informacijama", izjavila je En Bjukenon sa oksfordskog Centra za dete i porodicu.
Uprkos širokoj popularnosti sajtova kao što je Facebook, gotovo trećina ispitanika je rekla da sa prijateljima voli da se upozna uživo, a da soc-net mreže koristi kako bi lakše održavali kontakte.
Više od 70 odsto njih reklo je da Internet najviše koristi za igranje, dok je 59 odsto dece izjavilo da veb koristi kao pomoć u izradi domaćih zadataka i kao sredstvo učenja.
Istraživanje je takođe pokazalo da deca neguju i neke tradicionalne vrednosti, kao što je ljubav prema roditeljima ili štednja novca.
(MONDO, foto: Guliver/Getty Images)
Istraživanje je obuhvatilo preko 3.000 dečaka i devojčica, koje je "Dizni" nazvao "Generacija XD", a pokazalo je da deca rado prihvataju nove tehnologije, ali da istovremeno neguju i tradicionalne vrednosti, koristeći Internet za igru ali i kao sredstvo za učenje.
"Tehnološka revolucija je dosta pomogla deci, omogućivši im da se socijalizuju i da lakše pristupaju informacijama", izjavila je En Bjukenon sa oksfordskog Centra za dete i porodicu.
Uprkos širokoj popularnosti sajtova kao što je Facebook, gotovo trećina ispitanika je rekla da sa prijateljima voli da se upozna uživo, a da soc-net mreže koristi kako bi lakše održavali kontakte.
Više od 70 odsto njih reklo je da Internet najviše koristi za igranje, dok je 59 odsto dece izjavilo da veb koristi kao pomoć u izradi domaćih zadataka i kao sredstvo učenja.
Istraživanje je takođe pokazalo da deca neguju i neke tradicionalne vrednosti, kao što je ljubav prema roditeljima ili štednja novca.
(MONDO, foto: Guliver/Getty Images)
Pridruži se MONDO zajednici.