Nastavnici često devojčicama daju bolje ocene nego dečacima jer su one mirnije za vreme časa, pokazalo je istraživanje nedavno sprovedeno u Americi.

Ocene, naročito u mlađim razredima osnovne škole, sudeći po rezultatima istraživanja, nisu samo odraz znanja koje je dete pokazalo, već na njih utiče čitav niz faktora, uključujući i to koliko je dete uredno i organizovano, ali i ponašanje za vreme nastave.

Pošto su devojčice obično urednije i mirnije od dečaka, samim tim bolje će "prolaziti" u školi nego dečaci koji pokazuju sličan nivo znanja.

Tokom istraživanja su praćeni akademski rezultati u čitanju, matematici i prirodnim naukama 5.800 klinaca uzrasta između šest i 12 godina, a analizirane su ocene zasnovane na anonimnom testiranju i procena znanja učenika od strane nastavnika.

Ispostavilo se da su devojčice prilikom ocenjivanja u maloj prednosti u odnosu na dečake, čak i ako na anonimnim testiranjima pokazuju isti nivo znanja, prenosi "Dejli mejl".

(MONDO)