Kompanija "Intelidžent helt" sprovela je istraživanje o tome kako hod do škole i natrag utiče na zdravlje dece. U studiji je učestvovalo 2.500 dece starosti od sedam i osam godina, koji su svakog dana peške išli u školu, a zatim opisivali kako se osećaju.

Dok sve veći broj roditelja svakog dana vozi decu u školu, osam od deset odsto učenika je reklo da su smireniji i da im je lakše da se skoncentrišu na učenje ukoliko pešače, a veliki broj njih je naveo i da se oseća zdravije.

Osnivač kompanije "Intelidžent helt" koja je sprovela ovu studiju, dr Vilijam Bird, smatra da je "veza između fizičke aktivnosti i akademskih dostignuća previše jaka da bi se ignorisala", i dodao da hiperaktivni i mališani koji imaju deficit pažnje najviše osećaju pozitivne efekte pešačenja.

"Fizička aktivnost poboljšava rad mozga, omogućujući deci da bolje uče, a postoji i naučni dokaz da boravak u prirodi, na svežem vazduhu, ima umirujući efekat na decu".

Ovom studijom koja je sprovedena porovodm Međunarodnog meseca pešačenja do škole, nije utvrđeno koji broj ispitanih đaka je imao dijagnostifikovanu hiperaktivnost i deficit pažnje, ali istraživači smatraju da fizička aktivnost pre škole, makar u vidu pešačenja, može da poboljša koncentraciju i ponašanje mališana.