Istraživanje je pokazalo da roditelji treba bebama da pričaju tako što će povezivati reči sa njihovim značenjem i situacijom.

Kada pokažu "ovo je pomorandža, a ovo je činija", treba kasnije da pomorandžu stave u činiju, kako bi dete shvatilo kontekst priče roditelja i tako razvilo inteligenciju u najmlađem uzrastu.

"Roditelji stvaraju inteligenciju deteta kroz govor", rekla je profesorka psihologije En Fernald sa Univerziteta Stanford.

Prema njenim rečima, bebama ne treba "tepati" i govoriti u skraćenicama, već je bolje izgovarati složene rečenice, kakve se razmenjuju i sa odraslim osobama.

Istraživanje je predstavljeno na sastanku stručnjaka američkog udruženja za unapređenje nauke, gde su stručnjaci razmatrali prednosti predškolskog obrazovanja.

Oni su preporučili i da predškolsko obrazovanje počne sa tri umesto sa četiri godine.

Naučnici su već sproveli testove i angažovali zainteresovane majke da prođu osmonedeljni kurs obuke. Utvrđeno je da su majke koje su prošle obuku bolje i složenije komunicirale s decom, što kasnije utiče na njihovu inteligenciju.