Ova mama iz Sidneja je na Instagramu napravila profil na koji je počela da "kači" fotografije malene Mili-Bel kada je imala samo dva meseca, kako bi njihova porodica iz Kvinslenda mogla da je vidi.
Preslatka plavooka beba ubrzo je stekla i svoje fanove, a vlasnici brojnih dečjih brendova počeli su ovoj maloj lepotici da šalju poklone - svoje najnovije proizvode. Tako je Mili, odnosno njena majka, počela da zarađuje po 250 dolara za svaku fotografiju na kojoj devojčica nosi neku od dizajnerskih dečjih "krpica".
Gospođa Foks objašnjava da je malena Mili naglo postala popularna nakon fotke na kojoj nosi mašnu sa leopard printom, a koja je postala hit na Internetu.
"Fotografija je obišla svet, još uvek se šeruje, iako je postavljena u junu prošle godine. Mili je dete sa najviše pratilaca na Instagramu", kaže omama.
Šaj Foks sama smišlja autfite za svoju devojčicu, fotografiše je i postavlja fotke na Instagram. Mili-Bel redovno se pojavljuje u reklamama poznatih brendova i proglašena je najpoznatijim detetom mlađim od dve godine - ima fanove u Kini, Turskoj...
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji