Možda se ne sećate, ali Kloi Kardašijan je prošlog oktobra lansirala svoju prvu kolekciju farmerki Good American, a prvog dana prodaje je zaradila milion dolara. Time se upisala u istoriju najuspešnijim lansiranjem kolekcije džinsa ikada i od tada su je mnogi nazivali "kraljicom džinsa".
Zato je zaista iznenađenje to što se gotovo niko nije pojavio na otvaranju nove pop-ap prodavnice(pop-ap prodavnice su mesta na kojima se određeno vreme prodaje neka roba) za svoj brend!
Rijaliti zvezda je, očekujući brojne fanove koji inače dolaze na otvaranje prodavnica sve pripremila, a ispred radnje su postavljene barikade kojima je određeno dokle obožavatelji mogu da priđu. Međutim, pošto se skoro niko nije pojavio, te ograde su ostale "napuštene".
Međutim, iz Kloinog tima tvrde da su te barijere postavljene zbog otvaranja druge, obližnje prodavnice, a da se na njenom "događaju" pojavilo više od 2.300 ljudi.
"Barijere nisu postavljene zbog brenda Good American i za sada nemamo više nikakav komentar na ovu temu", rekao je njen predstavnik.
S obzirom na to da šta god da Kardašijanke rade, oko njih su uvek stotine fanova, ovo je popriličano veliki blam. Međutim, pošto se već mesecima šuška da Kloi očekuje prvo dete sa dečkom Tristanom Tompsonom, verovatno brine o nekim drugim stvarima…
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!
Određene sudije za večiti derbi: Srbin i Hrvati sude Crvena zvezda - Partizan!
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti