Ne znamo kako je rijaliti zvezda ovo podnela...
Možda se ne secate, ali Kloi Kardašijan je prošlog oktobra lansirala svoju prvu kolekciju farmerki Good American, a prvog dana prodaje je zaradila milion dolara. Time se upisala u istoriju najuspešnijim lansiranjem kolekcije džinsa ikada i od tada su je mnogi nazivali "kraljicom džinsa".
Bez šminke: "Izgledaš kao naduvan balon!"
Zato je zaista iznenadenje to što se gotovo niko nije pojavio na otvaranju nove pop-ap prodavnice(pop-ap prodavnice su mesta na kojima se odredeno vreme prodaje neka roba) za svoj brend!
Rijaliti zvezda je, ocekujuci brojne fanove koji inace dolaze na otvaranje prodavnica sve pripremila, a ispred radnje su postavljene barikade kojima je odredeno dokle obožavatelji mogu da pridu. Medutim, pošto se skoro niko nije pojavio, te ograde su ostale "napuštene".
Pazi, klizavo! (FOTO)
Medutim, iz Kloinog tima tvrde da su te barijere postavljene zbog otvaranja druge, obližnje prodavnice, a da se na njenom "dogadaju" pojavilo više od 2.300 ljudi.
"Barijere nisu postavljene zbog brenda Good American i za sada nemamo više nikakav komentar na ovu temu", rekao je njen predstavnik.
Fotošop hit! (FOTO, VIDEO)
S obzirom na to da šta god da Kardašijanke rade, oko njih su uvek stotine fanova, ovo je poprilicano veliki blam. Medutim, pošto se vec mesecima šuška da Kloi ocekuje prvo dete sa deckom Tristanom Tompsonom, verovatno brine o nekim drugim stvarima…