Magazin "Alur" je u avgustu najavio da će prestati da upotrebljava termin "anti ejdžing" (koristi se kad se govori o proizvodima za podmlađivanje), navodeći da je starenje nešto što treba prihvatiti i ceniti. Ta ideja je naišla na oduševljenje mnogih u industriji lepote, ali izgleda da kompanija "Dio" nije pažljivo pratila na času.

Baš nakon te najave, "Dior" odlučuje da za zaštitno lice uzme manekenku Karu Delevinj (25). To je naišlo na osudu i kritike mnogih koji, sasvim opravdano, smatraju da nije primereno da tako mlada manekenka reklamira proizvod koji obećava da će "ukloniti sve vidljive znake starenja i otkriti vašu mladoliku lepotu".

Brend je to najavio na Twitteru, a reakcije su sasvim očekivane i zaslužene.

"Nemam ništa protiv Kare, ali 'Dior', zaista?!", jedan je od komentara. "Sigurno neću trošiti novac na ovaj proizvod jer očigledno ni vi ne verujete u njega".

"Volim Karu, ali to što je 25-godišnjakinja zaštitno lice proizvoda namenjenih ženama od 30+ nema nikakvog smisla".

"Diorova" linija proizvoda za podmlađivanje namenjena je nešto mlađim potrošačima nego drugi "anti ejdž" proizvodi, a cilj je da budu privlačni onima koji još nisu počeli da koriste takvu kozmetiku. Drugim rečima, ovaj brend želi da nas navede da ne čekamo da se bore pojave, već da ih sprečimo da se pojave.

Ipak, to ne umanjuje činjenicu da angažovanje 25-godišnje manekenke za reklamiranje proizvoda za podmlađivanje samo produbljuje ionako nerealne standarde lepote…