Ako reklamirate proizvod namenjen "plus-sajz" ženama i imate imalo mozga, angažovaćete manekenku odgovarajuće građe. A ako to nije slučaj, umesto da privučete one kojima je vaš proizvod namenjen, pljunućete ih u lice, ovako:
Na seriji malo je reći bizarnih fotografija na sajtu Wish.com manekenke reklamiraju hulahopke namenjene plus-sajz ženama tako što ih navuku bukvalno do vrata, ili se cele "uvuku" u jednu nogavicu čarape.
Društvene mreže su, pogađate, "eksplodirale", pa se komentari kreću od "bez reči sam" do "van sebe sam od besa"... Šta vi kažete, marketinški promašaj ili "pun pogodak"?
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina