![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
Ako će 2017. godina ostati upamćena po nečemu, to je verovatno po broju otkrivenih priča o seksualnom zlostavljanju u Holivudu, ali i među "običnim" ljudima koji su svoja iskustva podelili u kampanji #MeToo.
Baš zato ne može da vas ne začudi nova reklama brenda obuće "Džimi Ču", u kojoj se pojavljuje Kara Delevinj.
U reklami se vidi Kara Delevinj koja u kratkoj crvenoj haljini šeta Njujorkom, a na nogama ima "šljašteće" čizmice. Sve to nije problem, već to što joj muškarci dobacuju dok šeta: "lepe cipele". Nema ništa strašno u tome da neko kaže "lepe cipele", ali mnogima je zasmetalno što izgleda kao da se u reklami odobrava da muškarci dobacuju ženama, pa su je brzo proglasili seksističkom.
I manekenka se našla na meti kritika jer, iako verovatno nije učestvovala u produkciji, pristala je da je snimi, a nedavno je priznala da je bila jedna od žrtava Harvija Vajnstina. Zato je mnogima čudno kako to da barem ona nije shvatila da reklama ima "problematičnim kadrova".
Na Twitteru su komentarisali da je užasno što se žene predstavljaju kao objekti u koje je lepo gledati ili "svetlucajući objekti"...
Šta vi mislite, da li je reklama zaista problematična i seksistička?
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
Završen protest studenata u Kragujevcu: Petnaestočasovne blokade pod nazivom "Sretnimo se na Sretenje"