
Vlasnici malih automobila, poput "fijata 500" imaju male šanse da prežive sudar sa velikim sportsko-terenskim vozilima (SUV), pokazalo je istraživanje udruženja nemačkih proizvodjača automobila (ADAC).
Test sudar "audija Q7" i novog "fijata 500" je pokazao da manja kola, sa čak natprosečnim standardima bezbednosti, nemaju šanse u sudaru sa SUV-om.
Test sudar "audija Q7" i novog "fijata 500" je pokazao da manja kola, sa čak natprosečnim standardima bezbednosti, nemaju šanse u sudaru sa SUV-om.
Bez obzira na to što je stepen bezbednosnih "fijata 500" klasifikovan kao jedan od najboljih u njegovoj klasi, taj auto ne može da se odupre snažnom i teškom SUV-a, pokazuje istraživanje.
Frontalna bezbednosna strukture na sportsko-terenskim vozilima je urađena tako da dve strane u sudaru nisu ravnopravne.
ADAC zato upozorava proizvođače SUV vozila da više urade na takozvanoj "partnerskoj zaštiti".
(MONDO)
Frontalna bezbednosna strukture na sportsko-terenskim vozilima je urađena tako da dve strane u sudaru nisu ravnopravne.
ADAC zato upozorava proizvođače SUV vozila da više urade na takozvanoj "partnerskoj zaštiti".
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.