"Coca-Cola" je na ovo predstavljanje u najskupljem gradu Evrope (koji nije slučajno izabran, već zbog toga što se smatra ekološki najčistijim gradom) dovela 70 novinara sa celog kontineta (samo najbolje, među njima i nas :)
Organizovali su gala proslavu u ogromnom stakleniku prepunom tropskog zelenila i cveća, a korporacija je potrošila čitavih milijardu dolara na razvoj i istraživanje koje je prethodilo finalnom proizvodu - "Fuzetea".
Ovaj osvežavajući napitak već su zavoleli potrošači širom SAD i Latinske Amerike, na čijim tržištima je prisutan već četiri godine, a sada, kao provereno ukusan, stiže i na stari kontinent.
Glavna prednost ovog ledenog čaja je bogat, pun ukus kombinacije čaja i voća, kao i izuzetno nizak sadžaj šećera - samo 4,5g u 100ml.
Možda niste znali, ali čak i u jogurtu (ne voćnom, nego običnom ili probiotskom) ima toliko šećera. Samim tim, ovo piće je sjajno za ljude koji vode računa o zdravoj ishrani, kao i za one koji žele da smršaju, jer ima samo 19 kalorija u 100ml, a kao zaslađivač korićena je stevija.
Pogledajte fotografije:
"Kao jedan od globalnih brendova sa najbržom stopom rasta, izuzetno nam je drago što možemo da ponudimo savršen ukus 'Fuzetea' ledenih čajeva u 37 zemalja širom Evrope, sa ciljem uvođenja inovacija u kategoriji gotovih ledenih čajeva. Pored toga što je ovo naše najveće predstavljanje jednog brenda u protekloj deceniji, 'Fuzetea' označava i važnu prekretnicu koja potvrđuje našu spremnost da postanemo kompanija sa najširom ponudom napitaka i ponudimo potrošačima specifičnije ukuse sa manje šećera i više prednosti", rekao je Nikos Kumetis, predsednik "Coca-Cola" za centralnu i istočnu Evropu.
Nude nam se četiri veoma osvežavajuće kombinacije ukusa: crni čaj-breskva-hibiskus (moj favorit), crni čaj-limun-limunska trava, crni čaj-šumsko voće i zeleni čaj-mango-kamilica.
"Fuzetea" napici razvijeni su u "Coca-Cola" centru za istraživanja i razvoj u Briselu i u potpunosti su prilagođeni evropskim ukusima. To je rezultiralo inovativnim kombinacijama ledenog čaja sa nekim od omiljenih lokalnih ukusa kao što su kamilica i hibiskus.
Ciljna grupa su milenijalci, ali i svi ljudi kojima u toku dana treba nekoliko trenutka samo za sebe, tokom kojih će iz gradske vreve pobeći u mirnije, tropske krajeve.
"Ukus potrošača se brzo menja, posebno kad su u pitanju milenijalci. Naši potrošači traže veći izbor napitaka i proizvode koji odgovaraju različitim potrebama, raspoloženjima i trenucima. Evropsko predstavljanje brenda 'Fuzetea' je neverovatna prekretnica za nas u pogledu ponude novih i neočekivanih ukusa, koje je naš sektor za istraživanje i razvoj prilagodio lokalnim zahtevima. Ono pokazuje da mi kao kompanija možemo brzo da reagujemo i ponudimo proizvode vrhunskog ukusa koji će se dopasti potrošačima", objasnio je Brajan Smit, predsednik "Coca-Cola" za Evropu, Bliski istok i Afriku, u svom govoru na temu "Predstavljanje brenda 'Fuzetea' – važna prekretnica na putu razvoja kompanije".
Ekstrakti čaja korišćeni u napicima "Fuzetea" potiču iz 100 održivih izvora čaja, čime "Coca-Cola" doprinosi svom cilju da do 2020. 100 odsto svojih ključnih poljoprivrednih sastojaka i sirovih materijala nabavlja iz potpuno održivih izvora.
Flašica ovog ledenog čaja od 0,33l bi u domaćim marketima trebalo da košta oko 65 dinara.
"Fuzetea" je prvi u nizu novih napitaka koje "Coca-Cola" planira da predstavi na evropskom tržištu tokom 2018. tako da možemo da očekujemo nova ukusna iznenađenja!
Ko je supruga Granita Džake: Odrasla je na Kosovu, redovno provocira Srbiju, a zbog jednog su im pretili smrću
Mondo ukrštenica za 14. oktobar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Ko su uhapšena braća Ćulum, pripadaju trećem najopasnijem klanu u Evropi: Proglašeni za državnu opasnost
Ovako izgleda zapušten restoran Jovane Jeremić: Komšije razvezale jezik, sa sinom ne pričaju, a sa voditeljkom?
"Nova uprava Zvezde doneće mir, Čović mora da vodi računa": Ostoja Mijailović o promenama u večitom rivalu