Pre svih smo zavirili u Ikea izlog u centru Beograda, evo šta ćete sve tamo naći, i šta možete da uradite na licu mesta, a za šta ipak morate da odete do robne kuće.
Beograd je dobio Ikea izlog u centru grada, u Knez Mihailovoj ulici broj pet. U prostoru na 900 kvadratnih metara izložen je odabrani asortiman proizvoda, koji možete razgledati, "opipati", isprobati... Tu su nameštaj, razni dekorativni elementi, jastucici, svecnjaci, lusteri, ramovi za slike i druge sitnice.
Vodic kroz Ikea robnu kucu - sve što vas zanima (FOTO, VIDEO)
Izlog je na dva nivoa, u donjem su ambijenti dnevne, spavace, decje sobe, zatim kuhinje, kupatila... Gornji nivo rezervisan je za uredenje radne sobe i odabir materijala za plakare ili kuhinjske elemente.
Pogledajte!
U samom izlogu nije moguce kupiti ništa, ni sitnice ni krupni nameštaj, ali je moguce naruciti online, uz pomoc zaposlenih ukoliko je potrebna, bilo šta što vas zanima iz kompletnog asortimana koji broji više od 9.000 proizvoda.
Ovaj prostor bice dostupan posetiocima svakog dana od deset do 22 casa, i koncept "pop-up" izloga predviden je za trajanje od tri meseca. Ocekuju oko 2.800 posetilaca dnevno, odnosno da tokom tri meseca, kroz Ikea izlog prode cak 250.000 posetilaca!
Posetiocima su na raspolaganju i Kutak virtuelne realnosti pri planiranju i osmišljavanju uredenja prostora, kao i poseban deo salona opremljen Ikea nameštajem koji nudi i besplatan wifi signal.
OVO je bio najprodavaniji proizvod prošle godine
U izlogu ce, šest puta mesecno, biti uprilicene i najrazlicitije interaktivne radionice. Prijava za radionice moguca je iskljucivo putem web stranice, uz clanski broj "Ikea Family kluba". Tako ce u maju prijavljeni ucesnici moci da nauce kako da postave sto za letnju gozbu, sašiju torbu od Ikea tekstila, da se upoznaju sa trendovima za ovo leto, pripreme za dolazak bebe, uzgajaju biljke kod kuce ili reorganizuju svoj prostor tako da imaju više mesta za goste i društvo.
U junu, radionice su posvecene i ponovnom osmišljavaju dnevne sobe i sklapanju stocica, pravljenju necega novog od necega što više ne koristite, opremanju celog stana od 50 kvadrata za cetvoroclanu porodicu, kao i sredivanju kuhinje. Jul ce doneti radionicu "brzinskog" planiranja kuhinje i smanjivanja kolicine hrane koja se baca.
Ideja za "pop-up" izlog rodila se, kažu, nakon samo devet meseci poslovanja u Srbiji iz želje da se ljudi bolje upoznaju sa konceptom i proizvodima kompanije Ikea.
"Znamo da su ljudi željni da istraže sve što imamo da ponudimo, i želeli smo da im se približimo još više. Da dodemo tamo gde su ljudi, u centar grada, i pružimo im priliku da se upoznaju sa našim proizvodima, testiraju ih, pronadu rešenja i inspiraciju za svoj dom uz pomoc naših posvecenih zaposlenih. Tada mogu na licu mesta da poruce željene artikle, koji ce stici na njihovu kucnu adresu. Osmislili smo i veliki broj radionica za pripadnike globalnog lojalti programa 'Family club', ciji je cilj da naše kupce upozna sa savetima, trikovima i mogucnostima iskazivanja sebe i svog ukusa kroz uredenje doma," rekao je direktor robne kuce Ikea Beograd Istok, Vladimir Moga.
Menadžerka za komunikacije i dizajn enterijera u robnoj kuci Ikea Beograd Istok Ana Krnetic rekla je da je cilj Ikea izloga upoznavanje sa kompletnom Ikea filozofijom.
"Naš koncept demokratskog dizajna zasniva se na pet stavki – forma, funkcionalnost, održivost, kvalitet i cena. U izlogu su izloženi i komadi koji ove godine slave 30, 40. ili cak 50. rodendan. Uz razne metode odloženog placanja, neki od njih u vašem domu prakticno ce biti besmrtni. Filozofija brenda Ikea je 'prakticno i pristupacno', a svrha ovog prostora je da sve zainteresovane upozna sa tom filozofijom i omoguci im da probaju naše proizvode, i uz naše znanje i kompetenciju osmisle svoj životni prostor, od sitnica do kompleksnijih elemenata kao što su plakari ili kuhinje. Dom je najvažniji prostor, a mi smo uzbudeni što možemo da vam predstavimo napredni koncept izložbenog prostora u centru grada," rekla je ona.