Britanska kompanija Trident dizajnirala je sportski dvosed koji može ostvariti maksimalnu brzinu od čak 320 kilometara na sat, i ubrzanje od nula do sto kilometara na čas za 3,7 sekundi uz minimalnu potrošnju goriva koje je pri tom ekološko - biodizel.
Britanska kompanija Trident dizajnirala je sportski dvosed koji može ostvariti maksimalnu brzinu od čak 320 kilometara na sat, i ubrzanje od nula do sto kilometara na čas za 3,7 sekundi uz minimalnu potrošnju goriva koje je pri tom ekološko - biodizel.
Naime, tokom vožnje brzinom od 110 kilometara na sat, Iceni troši 4,1 litar na sto kilometara, a pri brzini od 50 kilometara na čas, potrošnja je još manja i iznosi svega 2,1 litar na sto kilometara, piše "NIN".
Ovim modelom možete preći čak 3.200 kilometara bez dosipanja goriva.
Trident Iceni pokreće modifikovani duramaks V8 motor zapremine 6,6 litara sa 550 konjskih snaga i maksimalnim obrtnim momentom od neverovatnih 1.288 Nm pri samo 1.800 obrtaja u minutu.
Ova snaga prenosi se na zadnje točkove preko osmostepenog automatskog menjača.
Šasija je napravljena od čelika i kompanija na nju daje stogodišnju garanciju, a karoserija je napravljena od kompozitnih materijala.
Model Iceni je dugačak 4,2, širok 1,9 i visok 1,2 metra, a težak je 1.480 kilograma.
Za Iceni nema dodatne opreme, jer je standardna specifikacija urađena na najvišem mogućem nivou. Unutrašnjost je obložena kožom, ugrađena je oprema poput satelitske navigacije, MP3 i DVD plejera i kamera za retrovizor.
Krov ima četiri providna elementa koji se mogu zasebno skidati.
Cena Tridentovog modela Iceni koji bi uskoro trebalo da se nađe u prodaji biće oko 150.000 dolara.
(MONDO)
Naime, tokom vožnje brzinom od 110 kilometara na sat, Iceni troši 4,1 litar na sto kilometara, a pri brzini od 50 kilometara na čas, potrošnja je još manja i iznosi svega 2,1 litar na sto kilometara, piše "NIN".
Ovim modelom možete preći čak 3.200 kilometara bez dosipanja goriva.
Trident Iceni pokreće modifikovani duramaks V8 motor zapremine 6,6 litara sa 550 konjskih snaga i maksimalnim obrtnim momentom od neverovatnih 1.288 Nm pri samo 1.800 obrtaja u minutu.
Ova snaga prenosi se na zadnje točkove preko osmostepenog automatskog menjača.
Šasija je napravljena od čelika i kompanija na nju daje stogodišnju garanciju, a karoserija je napravljena od kompozitnih materijala.
Model Iceni je dugačak 4,2, širok 1,9 i visok 1,2 metra, a težak je 1.480 kilograma.
Za Iceni nema dodatne opreme, jer je standardna specifikacija urađena na najvišem mogućem nivou. Unutrašnjost je obložena kožom, ugrađena je oprema poput satelitske navigacije, MP3 i DVD plejera i kamera za retrovizor.
Krov ima četiri providna elementa koji se mogu zasebno skidati.
Cena Tridentovog modela Iceni koji bi uskoro trebalo da se nađe u prodaji biće oko 150.000 dolara.
(MONDO)