Automobili koji ne ugrožavaju životnu sredinu obično izgledaju ružno i više podsećaju na kutije nego na moćne četvorotočkaše. Ipak, iz Ronn Motor Company stiže iznenađenje: model Scorpion izdizajniran je tako da, u najmanju ruku, bude dopadljiv na prvi pogled.
Automobili koji ne ugrožavaju životnu sredinu obično izgledaju ružno i više podsećaju na kutije nego na moćne četvorotočkaše.
Ipak, iz Ronn Motor Company stiže iznenađenje: model Scorpion izdizajniran je tako da, u najmanju ruku, bude dopadljiv na prvi pogled.
Upadljivo privlačna linija ovog automobila koju karakterišu obline, postignuta je ručnim spajanjem delova izrađenih od najsavremenijih polikarbonskih vlakana.
Scorpion kao gorivo koristi "vodonik na zahtev", primenjena je tehnologija koja vodu iz ugrađenog rezervoara transformiše u vodonik i potom ubrizgava u automobil, čime je emisija štetnih materija smanjena gotovo na nulu.
Iako Scorpion spada u "zelene" modele, prilično je brz - pokreće ga sportska verzija Acura V-Tech, V-6 motora, zapremine 3,5 litara, od 450 konjskih snaga, tako da brzinu od 100 kilometara na sat dostiže za svega 3,5 sekundi.Ipak, iz Ronn Motor Company stiže iznenađenje: model Scorpion izdizajniran je tako da, u najmanju ruku, bude dopadljiv na prvi pogled.
Upadljivo privlačna linija ovog automobila koju karakterišu obline, postignuta je ručnim spajanjem delova izrađenih od najsavremenijih polikarbonskih vlakana.
Scorpion kao gorivo koristi "vodonik na zahtev", primenjena je tehnologija koja vodu iz ugrađenog rezervoara transformiše u vodonik i potom ubrizgava u automobil, čime je emisija štetnih materija smanjena gotovo na nulu.
Prodaja Scorpiona po ceni od 150.000 dolara počeće 2009. godine, a u prvoj seriji biće proizvedeno svega 200 primeraka.
(MONDO)