Beogradski dnevnik "Danas" saznaje da će u kragujevačkoj Zastavi biti proizvođeno novo vozilo "A" klase - "topolino".
Beogradski dnevnik "Danas" saznaje da će u Zastavi biti proizvođeno novo vozilo "A" klase - "topolino", kao i da se radi o mikro kar kategoriji automobila.
"Radi se o potpuno novom modelu automobila, koji će se u Kragujevcu proizvoditi po uzoru na onaj Fijatov 'topolino', koji je u Italiji, neposredno nakon Drugog svetskog rata, bio svojvrsno narodno vozilo. Novi Fijatov 'topolino' biće, za evropska i ostala svetska tržišta, lansiran iz Kragujevca", tvrde za "Danas" u krugovima bliskim menadžmentu Fijata, dodajući da će proiz‚vodnja tog modela u novoj Fijatovoj kompaniji i centru Šumadije početi tokom 2010. godine.
Izvor Danasa navodi da Fijat ima dugu tradiciju u proizvodnji malih automobila, te da je i to jedan od razloga što su Italijani odlučili da dođu u Zastavu.
"U Fijatu znaju da ljudi u Zastavi znaju da proizvode male automobile. Zastava se, počev od 'fiće', pa do 'juga' dokazala u proizvodnji malih automobila, tako da je i to uticalo da Fijat odluči da dodje u Kragujevac", tvrdi sagovornik dnevnog lista.
On potvrđuje da će Fijat u Kragujevcu u dogledno vreme organizovati najavljenu proizvodnju od 300.000 automobila godišnje, te da će u toj produkciji učestvovati veliki broj Fijatovih kooperanata iz Italije, koji će svoje pogone izgraditi ovde, odnosno u Kragujevcu, Šumadiji i šire.
Pojedine italijanske firme će, s druge strane, uspostaviti poslovnu saradnju, ili, pak, kupiti neke od domaćih proizvođača auto-delova i komponenti.
Očekuje se da će italijanske firme koje planiraju da dođu u Srbiju formirati konzorcijum, kako bi u zajedničkom nastupu pred domaćim vlastima izdejstvovale određene povlastice.
(MONDO)
"Radi se o potpuno novom modelu automobila, koji će se u Kragujevcu proizvoditi po uzoru na onaj Fijatov 'topolino', koji je u Italiji, neposredno nakon Drugog svetskog rata, bio svojvrsno narodno vozilo. Novi Fijatov 'topolino' biće, za evropska i ostala svetska tržišta, lansiran iz Kragujevca", tvrde za "Danas" u krugovima bliskim menadžmentu Fijata, dodajući da će proiz‚vodnja tog modela u novoj Fijatovoj kompaniji i centru Šumadije početi tokom 2010. godine.
Izvor Danasa navodi da Fijat ima dugu tradiciju u proizvodnji malih automobila, te da je i to jedan od razloga što su Italijani odlučili da dođu u Zastavu.
"U Fijatu znaju da ljudi u Zastavi znaju da proizvode male automobile. Zastava se, počev od 'fiće', pa do 'juga' dokazala u proizvodnji malih automobila, tako da je i to uticalo da Fijat odluči da dodje u Kragujevac", tvrdi sagovornik dnevnog lista.
On potvrđuje da će Fijat u Kragujevcu u dogledno vreme organizovati najavljenu proizvodnju od 300.000 automobila godišnje, te da će u toj produkciji učestvovati veliki broj Fijatovih kooperanata iz Italije, koji će svoje pogone izgraditi ovde, odnosno u Kragujevcu, Šumadiji i šire.
Pojedine italijanske firme će, s druge strane, uspostaviti poslovnu saradnju, ili, pak, kupiti neke od domaćih proizvođača auto-delova i komponenti.
Očekuje se da će italijanske firme koje planiraju da dođu u Srbiju formirati konzorcijum, kako bi u zajedničkom nastupu pred domaćim vlastima izdejstvovale određene povlastice.
(MONDO)