Pre zvaničnog predstavljanja na Salonu automobila u Parizu, Audi je objavio sve detalje u vezi sa novim modelom RS6.
Pre zvaničnog predstavljanja na Salonu automobila u Parizu, Audi je objavio sve detalje u vezi sa novim konkurentom BMW-u M5.
Novi Audi RS6 u limuzinskoj karoserijskoj konfiguraciji, pokretaće V10 twin-turbo sa 580 KS i 650 Nm maksimalnog obrtnog momenta, isti onaj koji se nalazi ispod haube Avant verzije. Sprint do "stotke" završavaće se u okviru 4,5 sekundi, a maksimalna brzina ograničena je na 250 kilometara na sat. Turbo "duet" omogućava dostupnost maksimalnog obrtnog momenta pri niskih 1500 obrtaja u minutu, dok se maksimalna snaga oslobađa pri 6250 obrtaja.
Šestostepena tiptronic transmisija pruža vozaču izbor između automatskog i manuelnog menjanja stepena prenosa, skraćujući interval promene za jednu desetinku sekunde. Snaga se kroz quattro pogon na sva četiri točka šalje na podlogu. Sistem Dynamic Ride Control (dinamička kontrola vožnje) redukuje "ljuljanje" oko poprečne ose, kao i bočno "ljuljanje", uz omogućavanje tri stepena podešavanja amortizera - sport, dynamic i comfort, koji se aktiviraju putem unapređenog MMI sistema.
RS6 je opremljen naplacima od 19 cola, "obuvenim" u pneumatike dimenzija 255/40 R19, sa prednjim diskovima prečnika 390 milimetara koje stežu šestoklipne kočione čeljusti napred, i diskovima od 365 milimetara nazad, sa jednoklipnim čeljustima. Kao opcija, dolaze 20x9,5 inčni točkovi koji omogućavaju instalaciju keramičkih kočnica.
Standardni A6 modeli, takođe, dolaze sa novim MMI sistemom, zajedno sa novim grilom hladnjaka, novim odbojnicima, usisnicima vazduha i svetlima za maglu. Poznati S-line paket uključuje točkove od 18 cola i sportski sistem oslanjanja koji smanjuje rastojanje karoserije od tla za 30 milimetara.
Lepeza motora uključuje šest benzinaca i četiri dizelaša, uključujući dvolitarski TFSI četvorocilindraš sa 170 KS, zatim 2,8-litarski FSI V6 sa 290 KS, 4,2-litarski FSI sa 350 KS V8, kao i novi 3,0-litarski V6 opremljen kompresorom. TDI porodica dolazi u zapreminskom rasponu od 2,0 do 3,0 l.
Prodaja svih modela počeće sredinom oktobra.
(MONDO/Vrele gume)
Novi Audi RS6 u limuzinskoj karoserijskoj konfiguraciji, pokretaće V10 twin-turbo sa 580 KS i 650 Nm maksimalnog obrtnog momenta, isti onaj koji se nalazi ispod haube Avant verzije. Sprint do "stotke" završavaće se u okviru 4,5 sekundi, a maksimalna brzina ograničena je na 250 kilometara na sat. Turbo "duet" omogućava dostupnost maksimalnog obrtnog momenta pri niskih 1500 obrtaja u minutu, dok se maksimalna snaga oslobađa pri 6250 obrtaja.
Šestostepena tiptronic transmisija pruža vozaču izbor između automatskog i manuelnog menjanja stepena prenosa, skraćujući interval promene za jednu desetinku sekunde. Snaga se kroz quattro pogon na sva četiri točka šalje na podlogu. Sistem Dynamic Ride Control (dinamička kontrola vožnje) redukuje "ljuljanje" oko poprečne ose, kao i bočno "ljuljanje", uz omogućavanje tri stepena podešavanja amortizera - sport, dynamic i comfort, koji se aktiviraju putem unapređenog MMI sistema.
RS6 je opremljen naplacima od 19 cola, "obuvenim" u pneumatike dimenzija 255/40 R19, sa prednjim diskovima prečnika 390 milimetara koje stežu šestoklipne kočione čeljusti napred, i diskovima od 365 milimetara nazad, sa jednoklipnim čeljustima. Kao opcija, dolaze 20x9,5 inčni točkovi koji omogućavaju instalaciju keramičkih kočnica.
Standardni A6 modeli, takođe, dolaze sa novim MMI sistemom, zajedno sa novim grilom hladnjaka, novim odbojnicima, usisnicima vazduha i svetlima za maglu. Poznati S-line paket uključuje točkove od 18 cola i sportski sistem oslanjanja koji smanjuje rastojanje karoserije od tla za 30 milimetara.
Lepeza motora uključuje šest benzinaca i četiri dizelaša, uključujući dvolitarski TFSI četvorocilindraš sa 170 KS, zatim 2,8-litarski FSI V6 sa 290 KS, 4,2-litarski FSI sa 350 KS V8, kao i novi 3,0-litarski V6 opremljen kompresorom. TDI porodica dolazi u zapreminskom rasponu od 2,0 do 3,0 l.
Prodaja svih modela počeće sredinom oktobra.
(MONDO/Vrele gume)