Od "pijte Coca-Colu" do "To je taj osećaj’’ prošlo je 136 godina i sve to vreme Coca-Cola slogani intrigiraju, inspirišu i zabavljaju.
Tokom godina, slogani korišćeni u Coca-Cola reklamama nisu odražavali samo brend, već su oslikavali vremena i prenosili snažnu poruku kao sa sloganom iz 1906. "Veliko nacionalno umereno piće" koji svedoči o vremenu kada je društvo u Sjedinjenim Američkim Državama pokušavalo da se udalji od alkohola, a Coca-Cola je predstavljala dobru alternativu.
Neki od legendarnih slogana bili su inspirisani prodajnim rezultatima, poput "Tri miliona dnevno" iz 1917.dok pojedini upućuju na kvalitet Coca-Cola proizvoda - osvežavajući ukus ili čak njegovu ulogu u društvenom životu ljudi. Kao na primer, onaj iz 1948. godine – "Gde je Coca-Cola, tu je gostoprimstvo".
A kako svedoci epoha, društvenih kretanja i trendova, legendarni Coca-Cola slogani pričaju svoje priče pročitajte u ovom tekstu.
Sa Bolombojem je druga priča! Vojnik Zvezde se vratio, a jedan važan detalj može da "pogura" tim do plej-ofa
Jovanović spasao Partizan: Odbranio penal, "zaključao" gol i sačuvao tri boda za kraj godine!
Prvo oglašavanje Čede Jovanovića o razvodu: "Nešto se čoveku desi što ne može da sanja, ja sam to doživeo "
Ovo je trudna verenica ubijenog Nikole iz Kaluđerice: Napadači pucali kroz prozor, čula se vriska i škripa guma
Lalatović skočio na Dudića, novinari sprečili tuču! Pogledajte haos posle utakmice u Novom Sadu