Procenjuje se da će automobili sutrašnjice biti plavi, jer ova boja naglašava oblik vozila, globalno je prihvatljiva i nema nikakvih negativnih konotacija
Poznati proizvođač boja za automobile, PPG, najavio je da je boja sutrašnjice plava. Po rečima Jane Harrington, menadžera stajlinga iz PPG-a, plava je jedna od boja koja naglašava oblik vozila, globalno je prihvatljiva i nema nikakvih negativnih konotacija.
Kompanija proučava modne trendove, dizajn enterijera i potrošačke proizvode sa ciljem da predvidi ćudljive promene ukusa potrošača.
PPG nije jedina kompanija koja predviđa da će se plava boja masovno naći na četvorotočkašima. Aprilski izveštaj giganta DuPont je takođe predvideo preporod plave boje koja simbolizuje ekološke koncepte poput neba i vode.
Doduše, u 2008. godini potrošači se nisu uhvatili za "plavi" trend. Još uvek se na tržištu prodaje 20 procenata vozila srebrno sive boje, koja je neutralna i prikladna za sva vozila.
Bela je na drugom mestu sa 18 procenata, a prati je crna sa 17, i crvena sa 13.
(MONDO/Vrele gume)
Kompanija proučava modne trendove, dizajn enterijera i potrošačke proizvode sa ciljem da predvidi ćudljive promene ukusa potrošača.
PPG nije jedina kompanija koja predviđa da će se plava boja masovno naći na četvorotočkašima. Aprilski izveštaj giganta DuPont je takođe predvideo preporod plave boje koja simbolizuje ekološke koncepte poput neba i vode.
Doduše, u 2008. godini potrošači se nisu uhvatili za "plavi" trend. Još uvek se na tržištu prodaje 20 procenata vozila srebrno sive boje, koja je neutralna i prikladna za sva vozila.
Bela je na drugom mestu sa 18 procenata, a prati je crna sa 17, i crvena sa 13.
(MONDO/Vrele gume)