U okolini Salzburga u Austriji, upravo su se održavale prve probne vožnje "opel insignie". Model koji teoretski staje na mesto Vectre, predstavlja potpuno novu, dinamičniju i mladalačkiju orijentaciju "Opela".
U okolini Salzburga u Austriji, upravo su se održavale prve probne vožnje "opel insignie". Model koji teoretski staje na mesto Vectre, predstavlja potpuno novu, dinamičniju i mladalačkiju orijentaciju "Opela".
Prvi dan vožnje, oko 150 km, kao i kratka poligonska vožnja, dokazuju da nije u pitanju samo nov imidž. Znatno dinamičnija i zabavnija za vožnju, nova limuzina iz "Opela" je jedan od najvećih modela u D segmentu.
Na kratkoj vožnji po probnoj pisti pokazuje da Insignia sa opcionim 4x4 pogonom (koji je razvio SAAB pod imenom Cross Wheel Drive) kao i aktivnom dinamikom ogibljenja, zaista može ravnopravno da stane uz mode pozicionirane bliže premijum segmentu. Prvi dan vožnje, oko 150 km, kao i kratka poligonska vožnja, dokazuju da nije u pitanju samo nov imidž. Znatno dinamičnija i zabavnija za vožnju, nova limuzina iz "Opela" je jedan od najvećih modela u D segmentu.
Adaptivna svetla koja se prilagođavaju brzini i uslovima vožnje su na delu veoma efikasna. "Opelovo oko", sistem koji prepoznaje vertikalnu signalizaciju, takođe može postati omiljen u praksi.
Još jedna dobra vest je da će kod nas osnovna verzija sa 1,6 litarskim benzincem i 115 KS, koštati 20.950 evra, što je veoma konkurentno.
Međutim, otkrivamo i po neku manu. Ručica menjača je neprecizna, navigacija svojeglava, po neko dizajnersko rešenje bolje izgleda nego što funkcioniše.
Ali, o svemu detaljnije uskoro.
(MONDO/Vrele gume)