Kragujevačka fabrika automobila je proizvela rezervne delove za održavanje Zastavinih vozila koja se više neće proizvoditi.
Kragujevačka fabrika automobila je proizvela rezervne delove za održavanje Zastavinih vozila koja se više neće proizvoditi.
"Rezervni delovi, u iznosu od 270 miliona dinara, su proizvedeni uz pomoć države, a na osnovu podatka da na putevima u Srbiji i Crnoj Gori ima oko 550 hiljada Zastavinih automobila čija se proizvodnja gasi", rekao je agenciji Beta direktor marketinga fabrike automobila Vladeta Kostić i dodao da je oko 11.000 vozila u garantnom roku.
Obaveza proizvođača je da obezbedi uslove za održavanje vozila tokom sedam godina po prestanku proizvodnje tog modela. "Proizvodnja rezervnih delova je završena i sada se radi na njihovom skladištenju u fabrici", dodao je Kostić.
Prema njegovom saznaju i Zastavini kooperanti su uz podršku Vlade Srbije preuzeli obavezu da proizvedu potrebne količine delova.
U fabrici automobila Zastava do 20. novembra potpuno se gasi proizvodnja vozila iz starog programa. Tako je sa trake sišao poslednji "jugo" ,a kroz nekoliko dana prestaje i proizvodnja "skale 101".
Zajedničko preduzeće Fijat automobili Srbija osnovano je 14. oktobra ove godine, a ugovorom je predviđeno da zajedničko preduzeće nastavi da proizvodi "zastavu 10", koja je deo novog Zastavinog programa i radi se po Fijatovoj licenci, a da do kraja 2009. godine postane jedini proizvođač jednog novog Fijatovog modela za tržište EU.
(MONDO)
"Rezervni delovi, u iznosu od 270 miliona dinara, su proizvedeni uz pomoć države, a na osnovu podatka da na putevima u Srbiji i Crnoj Gori ima oko 550 hiljada Zastavinih automobila čija se proizvodnja gasi", rekao je agenciji Beta direktor marketinga fabrike automobila Vladeta Kostić i dodao da je oko 11.000 vozila u garantnom roku.
Obaveza proizvođača je da obezbedi uslove za održavanje vozila tokom sedam godina po prestanku proizvodnje tog modela. "Proizvodnja rezervnih delova je završena i sada se radi na njihovom skladištenju u fabrici", dodao je Kostić.
Prema njegovom saznaju i Zastavini kooperanti su uz podršku Vlade Srbije preuzeli obavezu da proizvedu potrebne količine delova.
U fabrici automobila Zastava do 20. novembra potpuno se gasi proizvodnja vozila iz starog programa. Tako je sa trake sišao poslednji "jugo" ,a kroz nekoliko dana prestaje i proizvodnja "skale 101".
Zajedničko preduzeće Fijat automobili Srbija osnovano je 14. oktobra ove godine, a ugovorom je predviđeno da zajedničko preduzeće nastavi da proizvodi "zastavu 10", koja je deo novog Zastavinog programa i radi se po Fijatovoj licenci, a da do kraja 2009. godine postane jedini proizvođač jednog novog Fijatovog modela za tržište EU.
(MONDO)