Na skupu ljubitelja Zastavinih automobila, koji je u utorak održan ispred upravne zgrade ove fabrike, moglo se čuti da je američka firma koja prodaje automobile pre nekoliko dana tražila da joj se obezbede sagovornici s kojima bi mogli da pregovaraju o kupovini 300 novih "jugića".
Na skupu ljubitelja Zastavinih automobila, koji je u utorak održan ispred upravne zgrade ove fabrike, moglo se čuti da je američka firma koja prodaje automobile pre nekoliko dana tražila da joj se obezbede sagovornici s kojima bi mogli da pregovaraju o kupovini 300 novih "jugića", pišu "Novosti".
"Ova ponuda najbolje govori koliko je gašenje starog Zastavinog programa izazvalo interesovanje u svetu", kaže za "Novosti" Miroslav Pačić (29), koji je u Mičigenu diplomirao na elektrotehnici i radio u BMW-ovoj fabrici.
"Svi oni znaju da je Zastava proizvodila najkvalitetnije niskobudžetne automobile u svetu."
Fanovi Zastavinih modela su se u utorak, u devet sati, ispred "Beogradske arene" okupili, kako bi u podne, ispred Zastave pozdravili radnike "koji su proizvodili dobre automobile po niskoj ceni".
Tamo ih je sačekao i Milutin Gavrilović (65), penzionisani radnik Zastave, koji je daleke 1970. godine, vozio prvog "keca".
"Vozio sam poslanika i direktora Zastave Prvoslava Rakovića na zasedanje Savezne skupštine", kaže Gavrilović, dodajući: "Svi savezni poslanici su izašli da ga zagledaju i bili su ponosni što smo modernizovali i dogradili najbolji i najprodavaniji Fijatov model. Sa tim autom je naša ekipa stigla do Kilimandžara."
Vlasnik najatraktivnijeg "jugića", Vladimir Janićijević, kaže da ima dokaze da je za njegov automobil nuđeno sedam hiljada evra, iako je "jugo" proizveden 1987. godine. Na poslednje tri manifestacije "Tjuning stajling", Vladimirov "jugo" je bio - prvi.
U krugu Grupe Zastava vozila obezbeđeno je 13.000 kvadratnih metara za izmeštanje starih mašina i proizvodnih linija iz Fabrike automobila, a da bi se do 31. marta uskladištio program za proizvodnju automobila "jugo", potrebno je još 7.000 kvadrata - saznaju "Novosti".
Na zahtev Zastavinih sindikata, nadležno ministarstvo je odobrilo da se sačuvaju mašine i linije za proizvodnju "jugića", do kada bi Fijat trebalo da uplati osnivački kapital za novu firmu Fijat automobili Srbija i dok se u Kragujevcu ne instaliraju nove Fijatove proizvodne linije.
(MONDO)
"Ova ponuda najbolje govori koliko je gašenje starog Zastavinog programa izazvalo interesovanje u svetu", kaže za "Novosti" Miroslav Pačić (29), koji je u Mičigenu diplomirao na elektrotehnici i radio u BMW-ovoj fabrici.
"Svi oni znaju da je Zastava proizvodila najkvalitetnije niskobudžetne automobile u svetu."
Fanovi Zastavinih modela su se u utorak, u devet sati, ispred "Beogradske arene" okupili, kako bi u podne, ispred Zastave pozdravili radnike "koji su proizvodili dobre automobile po niskoj ceni".
Tamo ih je sačekao i Milutin Gavrilović (65), penzionisani radnik Zastave, koji je daleke 1970. godine, vozio prvog "keca".
"Vozio sam poslanika i direktora Zastave Prvoslava Rakovića na zasedanje Savezne skupštine", kaže Gavrilović, dodajući: "Svi savezni poslanici su izašli da ga zagledaju i bili su ponosni što smo modernizovali i dogradili najbolji i najprodavaniji Fijatov model. Sa tim autom je naša ekipa stigla do Kilimandžara."
Vlasnik najatraktivnijeg "jugića", Vladimir Janićijević, kaže da ima dokaze da je za njegov automobil nuđeno sedam hiljada evra, iako je "jugo" proizveden 1987. godine. Na poslednje tri manifestacije "Tjuning stajling", Vladimirov "jugo" je bio - prvi.
U krugu Grupe Zastava vozila obezbeđeno je 13.000 kvadratnih metara za izmeštanje starih mašina i proizvodnih linija iz Fabrike automobila, a da bi se do 31. marta uskladištio program za proizvodnju automobila "jugo", potrebno je još 7.000 kvadrata - saznaju "Novosti".
Na zahtev Zastavinih sindikata, nadležno ministarstvo je odobrilo da se sačuvaju mašine i linije za proizvodnju "jugića", do kada bi Fijat trebalo da uplati osnivački kapital za novu firmu Fijat automobili Srbija i dok se u Kragujevcu ne instaliraju nove Fijatove proizvodne linije.
(MONDO)