Neka deca već od najranijeg uzrasta, pokazuju želju za uspehom i priznanjem. Ističu se u pojedinim oblastima više od svojih vršnjaka i pokazuju talenat za sviranje određenog instrumenta, sport, pevanje, matematiku, crtanje...

Već u tom uzrastu, roditelji igraju ključnu ulogu i oni su ti koji svoje dete treba da usmere, podrže i ohrabre, dok psiholozi često savetuju da je dete od malih nogu neophodno učiti i da spozna i vrednuje sebe. Jer je samopouzdanje, koje je neretko preduslov za uspešan, ispunjen i zadovoljan život, upravo kombinacija osećanja sopstvene vrednosti i sposobnosti.

Vremenom, naročito u tinejdžerskom dobu, usled sve veće izloženosti društvenim medijima, gde često realnu sliku o sebi porede sa idealnom predstavom drugoga, mladi postepeno gube samopouzdanje i postaju nesigurni u sebe.

Lakše im je da poveruju da se neke lepše i bolje stvari dešavaju drugima, i tada pohvala i podrška roditelja neretko nije dovoljna. Njima je potrebno više od toga, više lajkova, share-ova, priznanja svoje generacije, ljudi iz okruženja, njihovih uzora ili možda opinion makera.

Odgovornost tada više nije samo na roditeljima, već na zajednici u celosti. Neophodno je da ih pokrenemo, motivišemo, pozitivnim pričama inspirišemo, pokažemo da je ono u šta ulažu svoje vreme i trud vredno pažnje i podstaknemo da se bore za svoje snove, jer oni mogu biti ostvareni baš ovde, u našoj zemlji.

Ove činjenice potvrdili su nam i prošlogodišnji pobednici nagradnog konkursa NESCAFÉ 3in1 Generacija, koji je upravo sa ciljem da osnaži, nagradi i doprinese daljem usavršavanju mladih talenata u Srbiji, pokrenula kompanija Nestlé zajedno sa svojim voljenim brendom NESCAFÉ 3in1.

Olga Đurović otkrila nam je da joj je nagrada mnogo pomogla da dobije na samopouzdanju i da je došla u pravom trenutku, kao potvrda njene želje da se nakon Gimnazije opredeli za studiranje vizuelnih umetnosti.

Isidori Ristović, vođi pozorišne trupe "Artisti", novčana nagrada pored toga što je donela mogućnost da sebi i svojoj grupi obezbedi prostor za probe, ona je bila još jedno priznanje za njen talenat, ali i motivacija za buduće projekte i podstrek za dalji razvoj svih članova tima. Sa pobednicama se složio i Tiodor Grujović, kome je konkurs bio idealna prilika da pokaže svoj talenat, oseti podršku javnosti i širi pozitivnu priču o američkom fudbalu u Srbiji, dok mu je najveća želja, na kojoj će zahvaljujući nagradi da radi, da jednog dana zaigra u NFL-u.

Slušajući priče mladih i modernih generacija i imajući u vidu tu njihovu potrebu da budu saslušani, viđeni i potapšani po ramenu uz reči "možeš ti to", "uspećeš", "sjajan si" verujemo da je ovo pravo vreme da se tom krugu i svi mi zajedno priključimo.

Pred nama je nova NESCAFÉ 3in1 Generacija koja čeka i računa na nas.

I zato već danas postanite njihova iskrena podrška tako što ćete glasati za svoje favorite putem sajta www.nescafe3in1generacija.com do 1. juna ili kupiti NESCAFÉ 3in1 i 2in1 proizvode, prilikom čega ćete direktno doprineti prikupljanju novčanih sredstava, jer se deo upravo izdvaja za nagrade, a samim tim i dalji napredak naših mladih talenata.