Beograd je, sa dve već otvorene prodavnice, konačno deo Nespresso sveta, u kojem se uživa u vrhunskoj kafi u čak 25 različitih varijacija… Bili smo na otvaranju, zavirite s nama u taj novi svet!
Poznat ne samo po kvalitetu svoje kafe, već i kao brend, koji kreira celokupan doživljaj za svoje potrošače, Nespresso je u Srbiji krajem prošle godine zvanično započeo online prodaju na svom portalu i otvorio dva prodajna mesta, u okviru Delta City šoping centra i Ušće šoping centra.
Gala događajem u Kući Kralja Petra I Nespresso je svojim gostima približio svaki korak u proizvodnji ove savršene kafe, u čijim ekološkim kapsulama završi tek jedan do dva procenta odabranih zrna kafe. Priča je počela jednostavnom idejom: omogućiti svima da kreiraju savršenu šoljicu espresso kafe - baš kao i iskusni barista. Od svog početka 1986. godine, Nespresso je redefinisao i napravio revoluciju načinom na koji milioni ljudi uživaju u espresso kafi. To je oblikovalo globalnu kulturu ispijanja kafe.
Pogledajte šta smo videli na Nespresso promociji u Srbiji:
Brend je u ovom trenutku prisutan u 76 zemalja s više od 700 butika širom sveta i nudi 28 različitih ukusa kafe. Nespresso počiva na ekskluzivnoj selekciji najkvalitetnije zelene kafe, iz najboljih svetskih predela u kojima ova biljka raste, a karakteriše ga vrlo strog postupak selekcije zrna, zbog čega samo jedan do dva odsto kafe iz celog sveta zadovoljava ukus, aromu i merila kvaliteta ovog brenda.
Nespresso je fokusiran da svojim potrošačima pruži najkvalitetnije kafe i vrhunska iskustva u ispijanju svake šoljice kafe, i da im omogući da u svom domu uživaju u najkvalitetnijoj kafi.
Kompletan Nespresso sistem - interakcija originalne Nespresso aluminijumske kapsule sa originalnim Nespresso aparatom - osmišljen je tako da osigura dosledan kvalitet, koji je Nespresso učinio prepoznatljivim u industriji kafe i jednim od najbrže rastućih svetskih brendova hrane i pića.
Globalni ambasador brenda Nespresso, Džordž Kluni, koji se nažalost nije pojavio na promociji u Beogradu, idealna je personifikacija Nespresso elegancije i autentičnosti. Njegova stalna podrška kompaniji Nespresso naglašava posvećenost brenda ka visokokvalitetnoj kafi, vodećim inicijativama za održivost i recikliranje, kao i vrhunsku uslugu za korisnike.
Svaka Nespresso kapsula prodata u svetu proizvedena je u jednom od najsavremenijih proizvodnih centara u Švajcarskoj, a podložna je potpunoj reciklaži, uz mogućnost iskorišćavanja kapsula i ostataka kafe, nakon pripreme, za proizvodnju nameštaja.
Srbija je inspirisala Nespresso svet
Nespresso je poznat po tome, možda to i ne znate, da voli da preuzme deo lokalne kulture i običaja naroda, koji ga prihvate. Tako je Nespresso u Srbiji, zajedno sa svojim partnerima, odabrao pirotski ćilim, koji je obojio tonovima kafe, dizajnerski ga prilagodio svojoj viziji i na taj način sad pirotski ćilim krasi zidove domaćih Nespresso butika.
U beogradskim Nespresso prodavnicama posetioci će moći da degustiraju kafu, saznaju sve što bi voleli da otkriju o Nespresso svetu, njegovim aromama i ukusima, ali i da vide stolove izrađene od recikliranih kapsula Nespresso-a. Za patentiranje i mogućnost izrade tih stolova, koji se sastoje od limenog dela kapsule, ali i neiskorišćenog ostatka kafe, koji bi se inače bacio, trebalo je čak godinu dana rada. Autor novog materijala je jedan od zaposlenih u Nespresso kompaniji, koji se sad bavi dizajniranjem različitih pristupa dizajnu enterijera Nespresso prodavnica, po čemu je ovaj brend prepoznatljiv na svetu.
Nespresso u Srbiji, pored 25 vrsta kafe, prodaje aparate, šoljice, čaše i komplete za ispijanje kafe, dodatke za aparate, ali i posebna pakovanja čokolade i slatkiša. Cene kafe su od 51 do 64 dinara po kapsuli (prodaje se pakovanje od 10 kapsula isključivo), a u ponudi su i paketi kafa formirani po vrsti ukusa i drugi proizvodi.
Dođite u Nespresso svet, čiji je sad i Srbija deo, i oduševite se, poput nas!