Dobrotvorni fond Katarina Rebrača i grupa dizajnera Only Dorćol u ponedeljak su započeli akciju Fashion for the Cure Serbia, čiji je osnovni cilj podizanje svesti o značaju ranog otkrivanja raka dojke.
Dobrotvorni fond Katarina Rebrača i grupa dizajnera Only Dorćol u ponedeljak su započeli akciju Fashion for the Cure Serbia, čiji su osnovni ciljevi podizanje svesti o značaju ranog otkrivanja raka dojke i poboljšanje uslova pregleda i lečenja u Srbiji.
Pet dizajnera dorćolske modne scene Svetlana i Jelena Proković za Identity, Tamara Radivojević, Milan Zejak za Bgd Workshop, Sandra Janković za Da Lenu i Kokliko, kreirali su majice malih serija, koje će se prodavati u pomenutim buticima, a celokupan prihod namenjen je Fondu Katarina Rebrača, saopšteno je na konferenciji za novinare u ponedeljak, u restoranu Que Pasa.
Pamučne majice sa jedinstvenim printovima tokom decembra, po ceni od 1.500 dinara, možete kupiti i u Beoizlogu, kao i u prodavnicama B92.
Koktel-promocija ovog reafirmisanog modnog detalja na pet pomenutih lokacija na Dorćolu, biće organizovana 15. decembra od 18 do 21 sat.
Osnovna ideja ove akcije je - bolje biti 'žrtva' mode nego žrtva raka.
Ističući značaj redovnih samopregleda, Katarina Rebrača, čiji je Fond i ranije organizovao modne događaje u humanitarne svrhe, najavila je za sledeću godinu niz sličnih akcija koji će pratiti kalendar modnih dešavanja u Beogradu.
(MONDO)
Pet dizajnera dorćolske modne scene Svetlana i Jelena Proković za Identity, Tamara Radivojević, Milan Zejak za Bgd Workshop, Sandra Janković za Da Lenu i Kokliko, kreirali su majice malih serija, koje će se prodavati u pomenutim buticima, a celokupan prihod namenjen je Fondu Katarina Rebrača, saopšteno je na konferenciji za novinare u ponedeljak, u restoranu Que Pasa.
Pamučne majice sa jedinstvenim printovima tokom decembra, po ceni od 1.500 dinara, možete kupiti i u Beoizlogu, kao i u prodavnicama B92.
Koktel-promocija ovog reafirmisanog modnog detalja na pet pomenutih lokacija na Dorćolu, biće organizovana 15. decembra od 18 do 21 sat.
Osnovna ideja ove akcije je - bolje biti 'žrtva' mode nego žrtva raka.
Ističući značaj redovnih samopregleda, Katarina Rebrača, čiji je Fond i ranije organizovao modne događaje u humanitarne svrhe, najavila je za sledeću godinu niz sličnih akcija koji će pratiti kalendar modnih dešavanja u Beogradu.
(MONDO)