Nekoliko teških nedelja je iza Irine Šajk, pošto su se ona i holivudski zavodnik Bredli Kuper ipak rastali, posle meseci govorkanja da im je veza u krizi.

Ali, na Irini se "ništa ne vidi", pa je ova lepotica proglašena za najbolju manekenku za kupaće kostime na svetu, prešišavši između ostalih i Emili Ratajkovski i Kendis Svonpul.

Za postove na Instagramu, na kojem ima 12,3 miliona pratilaca, na kojima pozira u modelima kuće "Luj Viton", ili u kupaćim kostimima brenda Hunza G, dobija do 67.000 evra.

To joj je donelo "titulu" kraljice kupaćih kostima, u malom istraživanju koje je brend "Blubela", koji prozvodi veš i kupaće kostime sproveo ba temu uticaja poznatih ličnosti na društvenim mrežama.

Alesandra Ambrosio je na drugom mestu, pošto ova lepotica ima u proseku 150.000 lajkova po objavi na Instagramu, a na trećem je Emili Ratajkovski, koju prati 23,3 miliona ljudi.

Ali, iako njene postove pogleda i po dva miliona ljudi, Emili nema toliki uticaj jer su mnogi njeni pratioci (pogađate) muškarci.

Na četvrtom mestu je plus-sajz model Ešli Grejem, sa 8,6 miliona pratilaca na Instagramu...

... na petom Kendis Svonpul...

... a na šestom Rouzi Hantington-Vajtli koja ima 9,7 miliona pratilaca na ovoj mreži i dobija oko 100.000 lajkova za svaku fotku u kupaćem.

"Instagram je glavni izvor inspiracije za žene koje traže ideju šta da nose na plaži ovog leta, i zato supermodeli kao što je Irina mogu toliko da zarade za svaku objavljenu fotografiju u kupaćem kostimu", objašnjava izvršna direktorka "Blubele" Emili Bendel, prenosi "San".

"Ono što veliki brendovi gledaju nije broj pratilaca koji neko ima na društvenoj mreži, već ko su ti ljudi i kakve reakcije imaju na postove koje influenseri objavljuju. Mi želimo nekoga koga prate žene, ne muškarci, jer je to ključno za prodaju."

manekenke