
BMW je objavio prve službene podatke i fotografije nove generacije modela Z4, koja se vizuelno prilično razlikuje od prethodnika.
Ovaj model je od prethodne generacije duži za 147 milimetara, širi za 11, a visina je smanjena za osam milimetara. I međuosovinski razmak širi je za tri milimetra, što je, uz redizajniranu unutrašnjost dovelo do povećanja prostora za putnike.
Novi Z4 roadster ima automatizovani aluminijumski krov, koji se podiže i spušta za 20 sekundi. Tvrdi krov uticao je na povećanje mase (1480 kilograma) i smanjenje prtljžnog prostora, ali, sa druge strane, staklene površine su šire, buka je smanjena, a sigurnost povećana.
Zapremina gepeka kreće se, u zavisnosti od položaja krova, između 180 i 310 litara.
Ovaj model je od prethodne generacije duži za 147 milimetara, širi za 11, a visina je smanjena za osam milimetara. I međuosovinski razmak širi je za tri milimetra, što je, uz redizajniranu unutrašnjost dovelo do povećanja prostora za putnike.
Novi Z4 roadster ima automatizovani aluminijumski krov, koji se podiže i spušta za 20 sekundi. Tvrdi krov uticao je na povećanje mase (1480 kilograma) i smanjenje prtljžnog prostora, ali, sa druge strane, staklene površine su šire, buka je smanjena, a sigurnost povećana.
Zapremina gepeka kreće se, u zavisnosti od položaja krova, između 180 i 310 litara.
Dizjnerski tim BMW-a najavljuje i bolje opremljenu unutrašnjost, kao i veći izbor boja i materijala vrhunskog kvaliteta nego što je do sada bio slučaj.
Vozačima će na raspolaganju biti i osavremenjena verzija BMW-ovog iDrive sistema, poboljšani sistem zvučnika, satelitska navigacija i prilagodljivu cruise control.
Vozačima će na raspolaganju biti i osavremenjena verzija BMW-ovog iDrive sistema, poboljšani sistem zvučnika, satelitska navigacija i prilagodljivu cruise control.
Kada je o motoru reč, novi Z4 nudi tri opcije: model sa oznakom sDrive 23i pokretaće benzinski dvoipolitarski šestocilindrični motor, od 204 konjske snage. Ubrzanje od 0 do 100 kilometara na sat postiže za 7,3 sekunde (6,6 sa ručnim menjačem), a maksimalna brzina koju može da postigne je 242 kilometra na čas.
Z4 sDrive 30i pokreće trolitarski motor od 258 konjskih snaga, koji do stotke ubrzava za 5,8 sekundi, a sDrive 35i twin-turbo trolitarski motor od 306 konja, tako da ovaj model ubrzanje do sto kilometara na sat postiže za 5,1 sekundu, a maksimalna brzina mu je 250 kilometara na čas.
Z4 sDrive 30i pokreće trolitarski motor od 258 konjskih snaga, koji do stotke ubrzava za 5,8 sekundi, a sDrive 35i twin-turbo trolitarski motor od 306 konja, tako da ovaj model ubrzanje do sto kilometara na sat postiže za 5,1 sekundu, a maksimalna brzina mu je 250 kilometara na čas.
Uz sve motore standardno dolazi ručni menjač sa šest brzina, dok 23i i 30i opciono nude i šestostepeni automatski menjač, sa komandama na volanu, a 35i i BMW-ov menjač sa sedam brzina i dvostrukim kvačilom.
Novi BMW Z4 u prodaji će se naći u maju 2009. godine. Cene još uvek nisu definisane, ali se očekuje da će sDrive23i koštati nešto više od 30.000 evra, a najsnažniji sDrive35i sa punom opremom oko 50.000 evra.
(MONDO)
Novi BMW Z4 u prodaji će se naći u maju 2009. godine. Cene još uvek nisu definisane, ali se očekuje da će sDrive23i koštati nešto više od 30.000 evra, a najsnažniji sDrive35i sa punom opremom oko 50.000 evra.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.