Anketa u kojoj je ispitano 2.000 žena pokazala je da šest od deset žena ima manjak samopouzdanja zbog toga što se ne uklapa u standarde lepote, dok 29 odsto žena sebe smatra "različitim" od svih drugih.

Skoro petina ispitanih žena kaže da njihova nesigurnost delimično dolazi od fotografija poznatih ličnosti i influensera na društvenim mrežama.

Takođe, samo 10 odsto žena smatra da brendovi koji imaju "ženske proizvode" realno prikazuju žene – što znači da se 90 odsto žena ne identifikuje sa lepoticama sa reklama. U skladu sa tim, 63 odsto žena kaže da bi se osećale bolje kada bi u reklamama videle žene slične sebi.

Dame do te mere imaju manjak samopouzdanja da je trećina njih otkazala neko okupljanje, poput izlaska sa prijateljima, upravo zbog toga što nemaju samopouzdanja. Oko 12 odsto njih otkazalo je sastanak zbog toga što se osećaju loše u svojoj koži, a isto je uradila i jedna od deset žena, uz izgovor da im "nije dobro".

Šest od deset žena kažu da dlačice po telu "određuju" šta mogu da obuku, dok je trećina njih zbog toga ponekad izbegavala odlazak na plažu ili bazen.

Polovina devojaka starosti od 18 do 24 godine izbegava da postavlja svoje fotografije na društvene mreže, zbog toga što se ne osećaju dobro u svojoj koži.

Na kraju, anketa je pokazala i da 49 odsto žena smatra da industrija lepote predstavlja žene na nerealan način i ne prikazuje dovoljno različitosti.

Samopouzdanje