BMW X6 Falcon, sam po sebi ”monumentalan”, sada je još impresivniji. Trag točkova je 70 mm širi na prednjoj i 80 na zadnjoj osovini.
BMW X6 Falcon, sam po sebi ”monumentalan”, sada je još impresivniji. Trag točkova je 70 mm širi na prednjoj i 80 na zadnjoj osovini.
Iz AC Schnitzera javljaju da su temeljni testovi rađeni na Nirburgringu, da bi se uvidelo da li je brzina u skladu sa izgledom, kojeg krase novi detalji frontalnog dela, usisnici vazduha, repozicionirana svetla za maglu, bočni pragovi, zadnje krilo...
Naplaci su od 22 cola Type VII, crni ili srebrni, a pokrivaju ih masivni lukovi točkova.
Modeli koji su dospeli u ruke magova iz AC Schnitzera jesu X6 30d i 35d, s tim što je prvonavedeni, sa 235 ”osnažen” na 272 KS, a potonji sa 286 na 310 KS.
Naravno, tu su i hromirani završeci izduvnih cevi, kao i aluminijumski trim enterijera sa AC Schnitzerovim logom.
(MONDO/Vrele gume)
Iz AC Schnitzera javljaju da su temeljni testovi rađeni na Nirburgringu, da bi se uvidelo da li je brzina u skladu sa izgledom, kojeg krase novi detalji frontalnog dela, usisnici vazduha, repozicionirana svetla za maglu, bočni pragovi, zadnje krilo...
Naplaci su od 22 cola Type VII, crni ili srebrni, a pokrivaju ih masivni lukovi točkova.
Modeli koji su dospeli u ruke magova iz AC Schnitzera jesu X6 30d i 35d, s tim što je prvonavedeni, sa 235 ”osnažen” na 272 KS, a potonji sa 286 na 310 KS.
Naravno, tu su i hromirani završeci izduvnih cevi, kao i aluminijumski trim enterijera sa AC Schnitzerovim logom.