Always i Delhaize nastavljaju da podržavaju žene i devojčice u košarci. Kupovinom bilo kog pakovanja Always Platinum uložaka u Delhaize objektima (Maxi, Tempo ili Shop&Go), P&G će dati donaciju košarkaškim klubovima Radivoj Korać i ŽKK Girl Basket, kako bi ohrabrili devojčice da se aktivnije bave sportom.

Košarka, kao ženski sport, sve više je zastupljena u društvu.

Istraživanja pokazuju da učešće u sportu daje veliki doprinos samopouzdanju devojčica (62%) i uči značajnim veštinama poput razvijanja timskog duha (64%) kao i liderskih veština (54%). Međutim, uprkos poznatim benefitima, devojčice još uvek navode da se ne osećaju kao da pripadaju sportu.

"Dugujemo veliku zahvalnost brendu Always zbog podrške za ženski sport. Žene treneri, kao i devojke košarkašice, žele da se osećaju sigurno, samouvereno i prijatno u svakom trenutku. Teren je mesto gde se sve dešava brzo, a ponekad i izvan naše kontrole. Zato tražimo i težimo ka kvalitetnim partnerima. Pobediti sebe je najteža bitka, a trenutak kada to saznamo je osetljivo doba odrastanja", rekao je Aleksandra Radulović, trener kluba ŽKK Girl Basket.

Metodologija istraživanja

Studija na temu puberteta i samopouzdanja sproveo je MSLGROUP Research, koristeći Research New Panels koji je ispitivao ukupno 1.514 Amerikanaca. Postojala je nacionalno reprezentativna grupa od 1.006 žena starosti od 16 do 24 godine i 508 muškaraca uzrasta od 16 do 24 godine. Istraživanje je sprovedeno u periodu od 30. decembra 2015. godine. do 7. januara 2016. godine.

Samo jedna trećina devojčica mišljenja je da ih društvo podržava, dok se 7 od njih 10 oseća kao da im nije mesto u sportu. Do kraja puberteta i svoje sedamnaeste godine, polovina ispitanih devojaka (51%) će odustati od sporta.

"Svakog dana kada pogledam lica devojaka koje treniram, stičem utisak da mogu da vidim svaku malu promenu koju trening donosi. Kada nedostaje osmeh i kada poneka suza prelazi preko obraza. Ali najupečatljiviji je pogled kada se nešto razreši. Ta odlučnost se ne može ugasiti i mi nastavljamo da održavamo taj plamen. Hvala prošlogodišnjem partneru što je prepoznao snagu našeg kluba", rekao je Zoran Akanović, stariji košarkaški trener kluba ŽKK Radivoj Korać.

Always poziva sve da se pridruže kako bi promenili pravila i zadržali devojke u sportu. Žene sportisti sve više motivišu žene i devojke širom sveta, a ženski brend - Always nastavlja kampanju doniranja ženskim sportskim klubovima sa ciljem da ohrabri devojčice da budu jake, nezavisne, zdrave i aktivne u sportu.

Prilikom kupovine Always Platinum proizvoda u Delhaize prodavnica u Srbiji od 1. februara do 29. februara 2020. godine doprinećete ukupnoj sponzorskoj donaciji od 991,200.00 dinara, odnosno 4.200 eura po timu, koja će biti donirana ženskim košarkaškim ekipama ŽKK Girl Basket i ŽKK Radivoj Korać.

Priključite se akciji i svi zajedno podržimo razvoj žena sportista u Srbiji.