Tramontana R Edition redstavlja evoluciju standardnog dvoseda sa otkrivenim točkovima koji je ima Mercedesov V12 motor.
Tramontana se pojavila, gotovo neprimetno, pre dve godine u Ženevi. Sada je na redu Tramontana R Edition.
Radi se o evoluciji standardnog dvoseda sa otkrivenim točkovima koji je ima Mercedesov V12 motor od 5,5 litara koji dolazi u atmosferskoj varijanti sa 550 KS, kao i turbo varijanti sa 760 KS. Potonji raspolaže sa maksimalnim obrtnim momentom od 1000 Nm i kadar je da "katapultira" vozilo do "stotke" za 3,6 sekundi, dok mu je za dostizanje 200 km/h potrebno 10,15 sekundi.
Međuosovinsko rastojanje je skraćeno za 50 mm u cilju poboljšanja upravljivosti i aerodinamike, a skinuto je i 90 kg od ukupne mase čiji odnos po osovinama iznosi 42:58.
Naplaci prečnika 20 inča su u kombinaciji ugljeničnih vlakana i magnezijuma, "obuveni" u pneumatike dimenzija 245/40 napred i 335/30 pozadi. Uz pomoć originalnog Ohlins ogibljenja, klirens R-a može varirati između 85 i 135 mm.
Proizvodnja je ograničena na 12 jedinica godišnje po ceni od 385.000 evra.
(MONDO/Vrele gume)
Radi se o evoluciji standardnog dvoseda sa otkrivenim točkovima koji je ima Mercedesov V12 motor od 5,5 litara koji dolazi u atmosferskoj varijanti sa 550 KS, kao i turbo varijanti sa 760 KS. Potonji raspolaže sa maksimalnim obrtnim momentom od 1000 Nm i kadar je da "katapultira" vozilo do "stotke" za 3,6 sekundi, dok mu je za dostizanje 200 km/h potrebno 10,15 sekundi.
Međuosovinsko rastojanje je skraćeno za 50 mm u cilju poboljšanja upravljivosti i aerodinamike, a skinuto je i 90 kg od ukupne mase čiji odnos po osovinama iznosi 42:58.
Naplaci prečnika 20 inča su u kombinaciji ugljeničnih vlakana i magnezijuma, "obuveni" u pneumatike dimenzija 245/40 napred i 335/30 pozadi. Uz pomoć originalnog Ohlins ogibljenja, klirens R-a može varirati između 85 i 135 mm.
Proizvodnja je ograničena na 12 jedinica godišnje po ceni od 385.000 evra.
(MONDO/Vrele gume)